Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Jeg er veldig blå/lilla under øynene. Er det noe jeg bør spise for å svekke det? Vitaminer... ett eller annet? Er det noe annet som kan få det vekk? (Jeg vil ikke bruke consealer etc for det ser unaturlig ut siden jeg ikke trenger å dille med noe ellers i ansiktet. Bruker bare fuktighetskrem til huden.)
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Du må ihvertfall sørge for at du får nok søvn..Tror ikke det finnes noe du kan spise, og vips så er det borte liksom.. Jeg har iallefall samme problemet, men bruker concealer, synes ikke det ser så unaturlig ut jeg, hvis du velger den lyseste du finner, bruker som regel ikke noe annet i ansiktet enn fuktighetskrem!
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Jeg legger meg vanligvis rundt 23.30 og sover til kl 7, men nå i ferien pleier jeg å være ute eller i hvert fall oppe til 3-4 tida og sover til klokka er 13 som regel, av og til står jeg opp i 10-11 tida. Tror det har blitt verre i ferien, selv om jeg sover mer da...
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Da er du bare utkjørt av for mye søvn! Det er jeg i dag, og føler jeg ser ut som en råtten >:--(
Gjest Tweek Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 jeg er å mørkere under øynene en andre mennesker, men det har ikke noe med søvnene har jeg funnet ut av, for uansett om jeg legger meg når jeg er trøtt og sover til jeg er uthvilt er de der uansett, det er bare noe jeg alltid har hatt, og jeg må bare leve med det.. men jeg bruker concealer, og det hjelper og det ser ikke unaturlig ut, men du må bare ha en concealer som er lyswere enn hudfargen din, for det er da det funker.. men jeg tror bare at det er bare noen som er sånn:(
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 Jeg er også blå under øynene, har alltid vært sånn. Jeg kjøpte nettopp dekkstiften til Bodyshop (blyanten, ikke den flytende), den ser helt naturlig ut på.
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #7 Skrevet 24. juli 2006 Til opplysning bruker jeg ikke annen foundation/pudder i resten av ansiktet.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #8 Skrevet 24. juli 2006 Ha, kanskje for mye søvn ja! Men disse concealerene og dekkstiftene, ser de naturlig ut både ute i dagslys, innendørs og ja overalt? For noe som ser bra ut i lyset på baderommet ser ikke alltid like bra ut andre steder... Er det noen spesielle merker dere vil anbefale? Hjelper B-vitaminer eller noe annet tilskudd..?
Gjest Tweek Skrevet 24. juli 2006 #9 Skrevet 24. juli 2006 Jeg er også blå under øynene, har alltid vært sånn. Jeg kjøpte nettopp dekkstiften til Bodyshop (blyanten, ikke den flytende), den ser helt naturlig ut på. ← jeg hadde tenkt til å kjøpe den, så hvis den er bra så skal jeg det når bruker jeg bare den h&m concealer, og det er g faktisk god! men jeg bruker også solpudder i trynet, for å se litt friskere ut, og da ser du værtfall ikke det blåe under øynene i tillegg til et fresht tryne
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #10 Skrevet 24. juli 2006 Men disse concealerene og dekkstiftene, ser de naturlig ut både ute i dagslys, innendørs og ja overalt? For noe som ser bra ut i lyset på baderommet ser ikke alltid like bra ut andre steder... Er det noen spesielle merker dere vil anbefale? ← Vel, jeg er ekstremt kresen på sånt, hater synlig preg av av sminke på huden. Og jeg er godt fornøyd med blyanten til Bodyshop, inne som ute. Forutsatt at du finner riktig farge til din hud, selvfølgelig.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #11 Skrevet 24. juli 2006 Ha, kanskje for mye søvn ja! Men disse concealerene og dekkstiftene, ser de naturlig ut både ute i dagslys, innendørs og ja overalt? For noe som ser bra ut i lyset på baderommet ser ikke alltid like bra ut andre steder... Er det noen spesielle merker dere vil anbefale? Hjelper B-vitaminer eller noe annet tilskudd..? ← Dersom du finner riktig farge til din hud synes det ikke.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #12 Skrevet 24. juli 2006 Dersom du finner riktig farge til din hud synes det ikke. Jeg trenger sikkert den aller lyseste... Men det kan jo være litt vanskelig å finne en som er perfekt da? Man kan prøve i butikken, men får ikke se hvordan det ser ut i annet lys. Har de som jobber i parfymeri og slike butikker så peiling at de ser hva som funker best for min hudfarge?
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #13 Skrevet 25. juli 2006 Få litt concealer under øynene, så har du med deg et speil og valser ut i dagslys Så kan du se om du ser noe
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #14 Skrevet 25. juli 2006 Hvis du i tillegg føler deg slapp og sliten bør du komme deg til lege og be om en utvidet blodprøve, dvs. måling av jernlager, b-12 og andre b vitaminer, c, d og a vitaminer, samt andre vitaminer og mineraler. I tillegg er det viktig å holde seg unna sigaretter, drikke mye vann og få nok luft.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #15 Skrevet 26. juli 2006 Hvorfor er denne tråden flyttet fra "kropp og helse" til "velvære, klær og kosmetikk"?! Det står jo uthevet at jeg ikke vil bruke concealer eller annen sminkegreie for å skjule det. Jeg lurer på om det finnes vitaminer eller noe å spise for det... Passer den ikke dermed best i emnet den opprinnelig lå under..? Eller "kosthold og trening"?
Arwen Skrevet 26. juli 2006 #16 Skrevet 26. juli 2006 Hvorfor er denne tråden flyttet fra "kropp og helse" til "velvære, klær og kosmetikk"?! Det står jo uthevet at jeg ikke vil bruke concealer eller annen sminkegreie for å skjule det. Jeg lurer på om det finnes vitaminer eller noe å spise for det... Passer den ikke dermed best i emnet den opprinnelig lå under..? Eller "kosthold og trening"? ← Flyttet den tilbake jeg Var en feil at den ble flyttet i utgangspunktet. Arwen (mod)
Maileen Skrevet 26. juli 2006 #17 Skrevet 26. juli 2006 Jeg er også mørk under øynene til tider, men har desverre ikke funnet noe vidundermiddel mot det.. Hørte nylig om Oligo 25 Yeux fra Vichy. Det er en fuktighetsbevarende og kjølende øyestift. Mørke ringer, poser under øynene og tretthetstegn skal visst minskes med den. Jeg er skeptisk til sånne kremer og stifter. Tror ikke at mange egentlig virker, så jeg har ikke prøvd denne selv ennå. Noen andre som har prøvd, kanskje? Evt. hva synes dere om den?
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #18 Skrevet 27. juli 2006 Jeg er også mørk under øynene til tider, men har desverre ikke funnet noe vidundermiddel mot det.. Hørte nylig om Oligo 25 Yeux fra Vichy. Det er en fuktighetsbevarende og kjølende øyestift. Mørke ringer, poser under øynene og tretthetstegn skal visst minskes med den. Jeg er skeptisk til sånne kremer og stifter. Tror ikke at mange egentlig virker, så jeg har ikke prøvd denne selv ennå. Noen andre som har prøvd, kanskje? Evt. hva synes dere om den? ← Den virker ikke! Var verken kjølende eller hjalp mot mørke ringer..
*MEDUSA* Skrevet 8. august 2006 #19 Skrevet 8. august 2006 Jeg er også mørk under øynene til tider, men har desverre ikke funnet noe vidundermiddel mot det.. Hørte nylig om Oligo 25 Yeux fra Vichy. Det er en fuktighetsbevarende og kjølende øyestift. Mørke ringer, poser under øynene og tretthetstegn skal visst minskes med den. Jeg er skeptisk til sånne kremer og stifter. Tror ikke at mange egentlig virker, så jeg har ikke prøvd denne selv ennå. Noen andre som har prøvd, kanskje? Evt. hva synes dere om den? ← Jeg har brukt denne i et par år, kan kjennes ut som den strammer opp posene/huden litt. Men jeg er like blå og ser like trett ut (tror jeg) og føler meg like trett Men liker kremen ellers, bruker vichy i resten av ansiktet også. Nei det er vel bare kniven neste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå