Gå til innhold

Tenner dere alltid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke lenge siden vi fikk barn, så det er mulig at det er derfor, men jeg må bare spørre.

Sexlivet har ikke akkurat vært aktivt i det siste. Mannen respekterer dette, men jeg tenker ofte at når jeg får anledning (ungene i seng og vi har alenetid), så skal jeg slå til. Men når det kommer til stykket, så er jeg der :sove:

Noen ganger legger mannen seg inntil meg og stryker på meg og gjerne oppover fra benene, nedover magen og helt nedover mot innsiden av lårene. Og jeg synes jo at det føles godt, men ofte på en mer beroligende måte. Altså mer som kosing. Og da lurer jeg på om jeg er unormal.

Tenner dere alltid på mannen når han stryker på dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tente ikke alltid på mannen og spesielt ikke det først året etter fødselen. Det gikk seg til litt etter litt. :)

Du er slett ikke unormal.

Gjest Miloine
Skrevet

Tenner dere alltid på mannen når han stryker på dere?

Kommer ann på hvor han stryker :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er vanlig rett etter barnefødsler, har to stk jeg og har erfart dette etter begge to. Er gravid igjen nå, og håper det ikke bli slik denne gangen også. For i dette tredje svangerskapet fikk vi av årsaker jeg ikke trenger gå inn på her rett og slett sex-forbud av legen, så det begynner å bli lenge siden sist. :)

Å ha liten baby er strevsomt. En ting er konstant søvnmangel, i tillegg til at babyen kanskje gir deg såpass mye kroppskontakt gjennom dagen at man er mettet.

Men et tips til deg er å bare begynne sånn litt etter litt, selv om kanskje ikke lysten er der sånn helt med det samme. Etter begge mine to tidligere fødsler har jeg rett og slett bare måtte mannet meg opp de første gangene, bare for å komme igang igjen. Og da kommer lystene og vanen tilbake litt etter litt, er min erfaring.

En trøst uansett er at dette er et midlertidig problem, og at lysten nok kommer tilbake, så lenge du har erfaring med et godt sexualliv fra tidligere.

Lykke til.

Gjest gjest1
Skrevet

Etter første fødsel var jeg lite lysten på sex. At jeg ble gravid med nr 2 er egentlig et lite under, må ha klaffet for fullt den ene gangen vi hadde sex det året.....for meg var lysten på sex minimal så lenge jeg ammet om natten, jeg var sliten og trøtt, manglet søvn, var bestandig tilgjengelig for en evig sulten baby og omtrent glefset om det var noe som engang lignet tilnærmelser. Ikke spesielt hyggelig for noen av oss. Men lysten kom etterhvert tilbake, det tok bare litt tid.

Men når det gjelder berøring er det ikke bestandig slik at jeg tenner. Noen ganger er det godt og helt greit med bare litt kos, uten forventninger om sex. Andre ganger tenner jeg som en rakett på egentlig ingenting. Og noen ganger vil jeg ha kroppen min helt i fred, og selv en liten nattakos kjennes påtrengende.

Sånn som nå: jeg er sliten og øm i hele kroppen, og er også litt solbrent. I tillegg er jeg så gangsperr etter trening at det halve hadde vært mer enn nok. Det er nesten så det er ubehagelig å ha på klær;hele kroppen kjennes sår og jeg har ikke lyst til å bli tatt på, klemt på eller kost med i det hele tatt.

Berøring nå er ikke ønsket og vil ikke ha noen effekt utover det å irritere meg. Heldigvis er min kjære klar over hvordan ting er og respekterer det. Andre kvelder er det han som er helt "kake" og bare vil være i fred.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Det er forskjell på kose berøring og sex berøring. Men den første flyter lett over til den andre. Det er sjeldent den siste flyter over til den første :ler:

Skrevet

Men vi har hatt sex etter fødselen altså. Ganske kjapt etterpå også. Og babyen vår sover veeeldig mye. Har aldri hatt en våkennatt og nå nærmer han seg et halvt år. Ikke er han sutrete og grinete heller.

Jeg føler at jeg ikke tenner på noe. Jeg foretrekker liksom å sove enn å ha sex. Men jeg begynte på jobb igjen veldig tidlig etter fødselen da (6 uker) så det er mulig derfor jeg er så trøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...