Gå til innhold

Regninger

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Legger du regningene inn til betaling med en gang du får de, eller venter du til siste frist med å betale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger de inn til betaling på forfallsdato.

Skrevet

Betaler så fort jeg kan. Og det er i 99% av tilfellene før forfall.

Skrevet

Betaler regninger en gang i måneden jeg. Med mindre det er noe helt spesielt.

Gjest Gjesta
Skrevet
Legger de inn til betaling på forfallsdato.

Her også, subsidiært avtalegiro.

Gjest gjest1
Skrevet

Foretrekker avtalegiroer - en genial løsning :)

Men de regningen som kommer i postkassen ser jeg litt an. Småregninger tar jeg ofte og betaler med en gang ... greit å få de helt ut av systemet med en gang. Litt større regninger legger jeg på forfall .. unner dem ikke å få pengene miine lenge før tiden ;)

Gjest seroxata
Skrevet

*host* jeg gjemmer de i skuffa og tror de forsvinner,. til jeg får purringer og inkassovarsel. da betaler jeg. veldig økonomisk, skjønner dere vel!

Skrevet

betaler dem så snart jeg kan, så har jeg litt mer oversikt

Skrevet

Jeg betaler alle regninger med en gang jeg får lønn. Er det lang tid til de skal betales setter jeg de til forfall litt før de forfaller.

Skrevet

Betaler dem med en gang.

Skrevet

Betaler med en gang, så sant jeg har penger. Liker å få ting ut av verden.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg legger inn regninger fortløpende på forfallsdato i nettbank.

Gjest Gjesta
Skrevet
*host* jeg gjemmer de i skuffa og tror de forsvinner,. til jeg får purringer og inkassovarsel. da betaler jeg. veldig økonomisk, skjønner dere vel!

Samme her :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

De betales ved loddtrekning når jeg har penger... :forvirret: , bortsett fra det jeg har faste trekk på da, som lån, forsikring, spenst og nå også strøm...

Skrevet

Betaler dem med en gang de kommer, ev legger de inn på forfall.

F.eks får jeg regninger på husleia 6 mnd om gangen.. da legger jeg dem inn på forfall etterhvert som de har forfall

Gjest Gjest
Skrevet

Regninger betals på forfall, enten kommer efaktura eller så registreres papirfakturaen i nettbanken. Hvorfor betale før ?

Skrevet
Regninger betals på forfall, enten kommer efaktura eller så registreres papirfakturaen i nettbanken. Hvorfor betale før ?

Nei, det begriper ikke jeg heller.

Gjest gjest1
Skrevet

Betaler stort sett med en gang jeg får dem. Får det meste på E-faktura, så da er det greit å bare gå inn i nettbanken å bekrefte dem så snart jeg får email om at det har kommet en ny regning.

Gjest synseren
Skrevet

Betaler regningene med en gang jeg får lønn, samme når de forfaller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...