Sun Mei Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Er det noen som vet når de pleier å legge ut neste vårs ferier til salgs? Og jeg tenker en uke i Spania i mai. Er det der man får det beste været i mai? Hvis noen har noen drømmesteder de kan anbefale så kom gjerne med dem Men vi vil reise fra Trondheim.
Scorpina Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Mener å huske at neste års katalog kommer ut i november eller no sånt...mulig jeg husker feil....
Sun Mei Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2006 Okey. Vet du hvor mye cirka man må ut med for et ok hotell for to? Sånn cirka?
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Er det noen som vet når de pleier å legge ut neste vårs ferier til salgs? Og jeg tenker en uke i Spania i mai. Er det der man får det beste været i mai? Hvis noen har noen drømmesteder de kan anbefale så kom gjerne med dem Men vi vil reise fra Trondheim. ← I mai ville jeg heller valgt en gresk øy enn Spania.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 Okey. Vet du hvor mye cirka man må ut med for et ok hotell for to? Sånn cirka? ← Med dobbeltrom på greit hotell og flyreise vil du nok få en 1-ukes tur i mai for 3000-3500 pr person.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #7 Skrevet 24. juli 2006 tyrkia er også fint i mai. ← Tyrkia er aldri fint.
Sun Mei Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2006 I mai ville jeg heller valgt en gresk øy enn Spania. ← Hvorfor er Hellas bedre? tyrkia er også fint i mai. ← Det er totalt uaktuelt å reise til Tyrkia
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #9 Skrevet 25. juli 2006 Hvorfor er Hellas bedre? Det er totalt uaktuelt å reise til Tyrkia ← Hellas: Mye mer sjarmerende, og mye mer ærlige og hyggelige folk enn på spanskekysten.
Sun Mei Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 25. juli 2006 Hellas: Mye mer sjarmerende, og mye mer ærlige og hyggelige folk enn på spanskekysten. ← Og hvordan er været i forhold til Spania i mai da?
Pasha Skrevet 25. juli 2006 #11 Skrevet 25. juli 2006 Prisene er vel klare i slutten av november, begynnelsen av desember. men man kan bestille før. Et år kunne man jo bestille allerede i juni/juli, men trur ikke det er slik lenger. Nå mener jeg å huske at man kan bestille i september/oktober.' Titt i årets kataloger.. så finner du sånn ca pris.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #12 Skrevet 25. juli 2006 Og hvordan er været i forhold til Spania i mai da? ← Normalt er det varmere vær på greske øyer i mai, enn på den spanske fastlandskysten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå