Gå til innhold

Winsor Pilates funker jo!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Janice_*
Skrevet

Har trent winsor pilates i 2 uker nå og har gått ned 5-6 kg på de to ukene :danse: Var 65, nå er jeg 59-60 kg.

Var vanskelig å begynne, men når jeg først begynte gikk det supert, og det er kjempegøy. Har trent to ganger i dag fordi det er så gøy, hehe.

Må prøves!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe du gjør hjemme, eller går du på sånn...gruppe (?) *uvitende* :)

Gjest Gjest
Skrevet
Er det noe du gjør hjemme, eller går du på sånn...gruppe (?) *uvitende*  :)

Windsor pilates er de dvdene du får kjøpt på tv-shop.

Skrevet
Har trent winsor pilates i 2 uker nå og har gått ned 5-6 kg på de to ukene  :danse: Var 65, nå er jeg 59-60 kg.

Var vanskelig å begynne, men når jeg først begynte gikk det supert, og det er kjempegøy. Har trent to ganger i dag fordi det er så gøy, hehe.

Må prøves!

5-6 kg på 2 uker???

Er ikke det litt mye???

Har ikke så mye greie på trening og sånt, men det høres litt sprøtt ut å gå ned så mye på bare 2 uker.... Er du på noe diett i tillegg eller slutt på mensen eller noe sånt???

Skrevet

ja, 5-6 kg høres veldig mye!!

Jeg har startet med Winsor pilates hjemme jeg og. I snart 14 dager. Men jeg ikke gått noe ned i det hele tatt, trener det 4-7 ganger i uker.

Jeg har vaskeligheter for tro at man skal greie å ned så pass mye med bare pilates over på kort tid.

Skrevet

Dårlig salg av videoene for tiden hos TV Shop :ler:

Kanskje det er en av selgerene deres som har skrevet innlegget....

Skrevet

Synes også det høres veldig drøyt ut og gå ned så mye, med mindre man har superslanka seg ved siden av.

Men vet om noen andre som har trent pilates og gått litt ned i vekt og fått strammet opp kroppen veldig bra. Men de har trent i mer enn 14 dager.

Har en pilates dvd selv jeg, kanskje på tide og ta den fram igjen.

Gjest Gjest
Skrevet

pilates er jo en kjempefin treningsform, men man får jo ikke opp pulsen som ved kondistrening, som spinning eller jogging. dermed forbrenner det ikke fett på samme måten heller. får litt muskler ja, som er med på å øke forbrenningen.

så det må være flere medvirkende årsaker her; det skal myye til for å gå ned 5-6 kg på 2 uker.

Skrevet

Ja, skulle gjerne gått ned 5-6 kg på 2 uker jeg, så fortell gjerne meg hvordan det er gjort.

Når har faktisk jeg trent pilates i dag og, blir ikke påvirke jeg nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...