Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest StoreSky
Skrevet

trenger litt trøst!

Min ex (vi har et felles barn, samarbeider godt hittil) har fått seg kjæreste som bor i Dallas, Texas. De har snakket med hverandre på telefon og over nett siden februar ca. Han har vært på besøk hos henne èn gang, i 8 dager. Nå skal hun flytte til Norge "så snart som mulig" - kanskje innen fire/fem uker. Hun ville bare flytte med en eneste gang.

:sjenert:

Tja. Jeg har litt blandede følelser, men prøver å være fornuftig og ikke blande meg i det. Men er vemodig...og litt trist..Er første gang noen av oss får en annen kjæreste etter at det ble slutt mellom oss i fjor. (jeg flyttet ut februar, men var litt kjærester en stund utover våren)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Veit det er vondt.. Kjæresten min fant seg en ny kjæreste etter 1 uke han gjorde det slutt.. Det gikk hardt inn på meg det! Men så fant han heldigvis ut at det bare var tull, og kom tilbake til meg....

Skrevet

kan godt forstå det føles trist. Vemodig å slippe taket helt i gamle flammer spes. når det er barn inni bildet... flink jente, dette klarer du :kose:

forresten, håpet du kanskje at dere to skulle finne sammen igjen?

Gjest Gjest
Skrevet

Uff. Det er vel alltid litt vemodig når eksen finner en ny.

Gjest StoreSky
Skrevet

Murron: nei det gjorde jeg ikke. Jeg har selv hatt flere flørter og slikt i denne tiden. Var vel bare spørsmål om tid om hvem som skulle bli først til å finne ny kjæreste. Så er vel litt sjalu fordi han har fått kjæreste først!! (jeg gjorde det slutt)

Men er litt uvant å tenke på at min datter skal få "ste-mor" og at han har noen andre som han er glad i...

Kom pluteslig til å tenke på at i USA er det vanlig å slå barn...uff.. Så slår hun mitt barn da skal hun få med meg å bestille!!

Gjest Gjest_Stemor_*
Skrevet
Murron: nei det gjorde jeg ikke. Jeg har selv hatt flere flørter og slikt i denne tiden. Var vel bare spørsmål om tid om hvem som skulle bli først til å finne ny kjæreste. Så er vel litt sjalu fordi han har fått kjæreste først!! (jeg gjorde det slutt)

Men er litt uvant å tenke på at min datter skal få "ste-mor" og at han har noen andre som han er glad i...

Kom pluteslig til å tenke på at i USA er det vanlig å slå barn...uff.. Så slår hun mitt barn da skal hun få med meg å bestille!!

Det er ikke rart at stemødre blir uglesett.

Her dømmer du kommende stemor før du har møtt henne :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan kan du si noe så dumt? Det var virkelig lavmål.

Gjest StoreSky
Skrevet

haha! jeg veit! ja jeg ER teit som tenker sånn, derfor det er så bra å få kjeft av "dere"..hehehe Så tenker jeg kanskje litt mer fornuftig.

Men nå har det gått noen timer uten å tenke på det der. Ønsker han igrunn lykke til og håper han har funnet "kvinnen i hans liv" -for det fortjener han!

:)

Skrevet

Uansett er det riktig tenkt av deg at du skal beskytte barnet ditt!

Men får nå håpe hun er ei fornuftig tøtte da, slik at det ikke blir tema.

Lykke til med forandringene!

Gjest StoreSky
Skrevet

Takk for trøst og oppmuntring!

ps. ingen som reagerer på at hun flytter så raskt den lange veien..?

(hun har også et barn som skal bli igjen med faren)

Gjest Gjest
Skrevet
Takk for trøst og oppmuntring!

ps. ingen som reagerer på at hun flytter så raskt den lange veien..?

(hun har også et barn som skal bli igjen med faren)

Det er jo drastisk å flytte så langt og det er jo "tidlig" i forholdet. Samtidig er det vanskelig med sånne avstandsforhold; de utvikler seg ikke på samme måte om man bor på hver sin side av Atlanteren, det har jeg vært vitne til i omgangskretsen min. Kanskje det er dette som må til for at de skal finne ordentlig ut av ting? Det er jo ikke sikkert hun oppgir alt ved å dra hit og har tenkt å bli i Norge resten av livet... Høres dog litt drastisk ut å reise så langt fra barnet, men det er det jo endel som gjør, da...

Gjest StoreSky
Skrevet

Idag har jeg det bare sååå bra!

Gleder meg faktisk til å bli kjent med den nye dama, og tror hun er et hyggelig menneske. Hjalp litt da min ex sa hun grudde seg til å møte både meg og vår datter...hun ble liksom litt mer menneskelig da. Jeg har iaf tenkt å ta henne godt imot og håper at min datter kommer til å like henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...