Gjest Gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Selv om jeg har tørketrommel er det ganske mye klær som ikke tørkes i den. Her hvor jeg bor nå er det plass til tørkestativ på vaskerommet. Tidligere har jeg måttet tørke klær både i stuen og på badet. Hvordan gjør dere det?
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Jeg har vaskerom i kjelleren, men tørkestativene har jeg på gangen oppe på loftet. Om vinteren tørker jeg ofte klær i stua. Tørketrommelen bruker jeg kun til håndklær o.l. Vaskerommet er nokså fullt av sorteringskasser o.l. til skittentøy og jeg føler det blir litt feil å bruke det til rene klær...det er heller ikke plass til store tørkestativ der.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 ...men nå på sommeren tørker jeg selvfølgelig klærne ute!!
Midnattsol Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Har vaskerom hvor jeg kan henge opp klær. Tørker ikke klær ute på sommeren på grunn av pollen.
hilli Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 Jeg bor i leilighet uten vaskerom. Tørker på badet, men ønsker meg vaskerom, klesvask til tørk er ikke akkurat vakkert...
Gjest Pet Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 I vaskekjelleren eller ute. Hater å ha klær til tørk inne i leiligheten.
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #7 Skrevet 24. juli 2006 Har to balkonger, den ene brukes til tørk. Til vinteren blir nok tørken hengt opp på ekstrarommet!
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #8 Skrevet 24. juli 2006 For det meste tørkestativ i hagen nå på sommeren. Undertøy tørker jeg fortsatt inne på badet.
Gjest Dingo Skrevet 24. juli 2006 #9 Skrevet 24. juli 2006 Vingestativ i stua :cry: Setter stativet ut av og til, men ikke i solen. Vil ikke at klærne skal falme av solen. Og regner det på klærne så vasker jeg dem på nytt... skjønner ikke folk som har klærne hengende ute i all slags vær. Sær eller?
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #10 Skrevet 24. juli 2006 Vi har vaskekjeller, men den egner seg ikke til tørking av tøy. Tidligere hadde jeg et rom med klessnorer i taket og gulvstativ hvor jeg tørka og oppbevarte alt vi hadde av tøy, samt strykebrett, rull m.m. Men nå har det rommet blitt til barnerom, så nå har jeg tørkestativet på gangen i andre etasje...ikke særlig "ryddig", men eneste alternativ. Ønsker meg også stativ utendørs. Har trommel, men har aldri brukt den...
Majka Skrevet 24. juli 2006 #12 Skrevet 24. juli 2006 Tørkestativ i stuen eller på soverommet. Nå er leiligheten ganske liten, så tørkestativet får ikke plass på badet. Når det er fint vær setter jeg det ut på balkongen. Enig i at tørkestativ ikke er verdens fineste dekorasjon...
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #13 Skrevet 24. juli 2006 Om sommeren tørker jeg ute på snora, småklær som truser/sokker/Bh-er osv henges på stativ på stua. Jeg kan også henge opp klær på loftet, men det er sjelden. Jeg har vaskemaskinen i kjelleren, og gidder rett og slett ikke å springe fra kjelleren og opp på loftet med alt om vinteren. Så da tørkes det meste på stativet inne på stua foran ovnen. Ikke så pent, men praktisk.....
Pauline Skrevet 25. juli 2006 #14 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Mest på vaskerommet i kjelleren. Stort vaskerom med "gammeldagse" snorer og tørkeskap. Tørker ikke ute pga pollen (Sønn med allergi) og har heller ikke funnet noen egnet plass for tørkestativet ute. Hater å ha klær hengende rundt omkring der jeg må se dem hele tida. Endret 25. juli 2006 av Pauline
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #15 Skrevet 25. juli 2006 På tørkestativ i stua eller på soverommet, men om det står på soverommet så blir det klønete å komme seg fram til badet. Så derfor foretrekker jeg stua dersom jeg ikke skal ha fine gjester eller noe sånn.
Gjest loren Skrevet 25. juli 2006 #16 Skrevet 25. juli 2006 Har et stativ på badet som jeg prøver å bruke minst mulig Men har et i yttergangen, (har STOR yttergang =) ) der det som regel henger et eller annet... merkelig hvor mye skittenklær 2 personer roter sammen =P
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #17 Skrevet 25. juli 2006 Her jeg bor nå er det i tillegg til vaskerom med to store maskiner, også to tørkerom med vifter. Utorlig effektivt, for klærne blir tørre på noen timer når vifta står på.
Fakse Skrevet 25. juli 2006 #18 Skrevet 25. juli 2006 Vi har seks stenger i taket over fryseboksen og ekstrakjøleskapet. Stengene heises ned for å henge klær på, og heises opp etterpå. Veldig god klestørk siden hvitevarene sørger for sirkulasjon og varm luft
Champagnepiken Skrevet 25. juli 2006 #19 Skrevet 25. juli 2006 Tørkestativ på gjesterommet. Mest mulig "ute av syne, ute av sinn".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå