Holly Hobbie Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Flere som ser denne serien? Har nettopp oppdaget den og synes den er kjempekul! Hjelper litt at jeg kjenner igjen meg og mannen i Larry og Sheryl! Heldigvis for meg har broren min alle sesongene hittil på DVD, så nå koser jeg meg! Noen flere som er fans?
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Det er dødsmorsomt! Jeg er Seinfeld-fan, og Curb Your Enthusiasm er jo litt samme greia: A show about nothing. I tillegg kjenner jeg igjen flere av Seinfeld-karakterene i serien. Larry David er jo George!
Gjest LilSweetie Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har lyst til å se! Går den på TV? Hvor?
Holly Hobbie Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2006 Jeg vet ikke om den gaar i Norge, faktisk. Snart kommer ny sesong, foroevrig!
Holly Hobbie Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2006 Synes forresten at Curb er ti ganger bedre enn Seinfeld, jeg! Var faktisk aldri noen stor Seinfeld-fan. Sesong 4, hvor Larry er med i the Producers, er spesielt artig!
Gjest Elfrida Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har prøvd å se et par episoder, men klarer ikke helt å like den serien. Larry er jo enten sur, irritert, sint eller usikker og klønete. Jeg syns det blir slitsomt i lengden rett og slett.
Sarah Salamander :-) Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 Jeg vet ikke om den gaar i Norge, faktisk. Snart kommer ny sesong, foroevrig! ← FYI Serien går for tiden på NRK2 http://www.nrk.no/programmer/sider/ingen_g...il_begeistring/
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2006 #8 Skrevet 27. juli 2006 Jeg har prøvd å se et par episoder, men klarer ikke helt å like den serien. Larry er jo enten sur, irritert, sint eller usikker og klønete. Jeg syns det blir slitsomt i lengden rett og slett. ← Enig. Og så skjønner jeg ikke greia med at serien skal være så sinnsykt dårlig belyst. Serien virker bare billig og bitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå