Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som ser denne serien? Har nettopp oppdaget den og synes den er kjempekul! Hjelper litt at jeg kjenner igjen meg og mannen i Larry og Sheryl! :ler:

Heldigvis for meg har broren min alle sesongene hittil på DVD, så nå koser jeg meg!

Noen flere som er fans?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det er dødsmorsomt!

Jeg er Seinfeld-fan, og Curb Your Enthusiasm er jo litt samme greia: A show about nothing. I tillegg kjenner jeg igjen flere av Seinfeld-karakterene i serien. Larry David er jo George!

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg har lyst til å se!

Går den på TV? Hvor?

Skrevet

Jeg vet ikke om den gaar i Norge, faktisk. Snart kommer ny sesong, foroevrig!

Skrevet

Synes forresten at Curb er ti ganger bedre enn Seinfeld, jeg! Var faktisk aldri noen stor Seinfeld-fan.

Sesong 4, hvor Larry er med i the Producers, er spesielt artig!

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg har prøvd å se et par episoder, men klarer ikke helt å like den serien. Larry er jo enten sur, irritert, sint eller usikker og klønete. Jeg syns det blir slitsomt i lengden rett og slett.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg har prøvd å se et par episoder, men klarer ikke helt å like den serien. Larry er jo enten sur, irritert, sint eller usikker og klønete. Jeg syns det blir slitsomt i lengden rett og slett.

Enig. Og så skjønner jeg ikke greia med at serien skal være så sinnsykt dårlig belyst. Serien virker bare billig og bitter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...