Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Jeg har en qtek som jeg i utgangspunktet er veldig fornøyd med. Her har jeg alt jeg trenger i forhold til synkronisering til outlook, kalender, kontakter osv. Jeg har wlan, msn og det meste. Men det er en del små ting som irriterer meg. Noen som kjenner denne modellen? Jeg skulle hatt svar på et par ting i forhold til sletting av meldinger som legger seg i "sendte", snooze, osv:)
enden Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har en qtek som jeg i utgangspunktet er veldig fornøyd med. Her har jeg alt jeg trenger i forhold til synkronisering til outlook, kalender, kontakter osv. Jeg har wlan, msn og det meste. Men det er en del små ting som irriterer meg. Noen som kjenner denne modellen? Jeg skulle hatt svar på et par ting i forhold til sletting av meldinger som legger seg i "sendte", snooze, osv:) ← For å slette sendte elementer må du først tenke outlook, så du ikke blir forvirret Den bruker nemlig outlook for å sende SMS med, men grensesnittet er forenklet noe. Sendte elementer legger seg i en egen mappe som må åpnes ved å gå inn på sms (der du ser listen over innkommende). Vå inn i menyen og velg mapper. Der kan du velge mappen for endte elementer pg slette gamle utgående Snooze tror jeg ikke telefonen har, men så er hele vekkeklokkeapplikasjonen noe møkk også da...
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Takk, men jeg finner mappen med sendte elementer. Men jeg finner ingen måte å slette alle elementer på en gang. Slik som på slettede elementer. Da er det en funksjon som heter "slett alle".. Utrolig tungvindt, hvis det er slik at jeg må slette en og en..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå