Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Jeg har kjøpt en haug med barneklær på salg (i merkebutikker) og er veldig fornøyd med fangsten. Hva har du kjøpt på salg i sommer?
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 levis bukse til meg - 450 kr, altså halv pris. nydelig sett til datteren min fra mexx, halv pris. DKNY-veske til meg, 40 %. bukse på HM, satt ned med 70%+litt småtterier til datteren min, t-skjorter og sånt. fornøyd så langt ja. nå fikk jeg lyst å ta meg en runde gitt...
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Jeg har shoppet så sinnsykt mye at det er håpløst å huske alt! Jeg har forresten vært på shopping i 8 timer i dag, så da ble det en del!
Mistress_of_Puppets Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Har så langt bare kjøpt masse smykker fra Glitter, og en rutete skjortekjole fra H&M som jeg har villet ha sååå lenge, og jeg fikk den med 70% avslag Men skal til Gøteborg snart og det er DA jeg skal shoppe
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Jeg var i sverige i forrige uke. Klarte å svi vekk 30000,- inkludert hotell og mat da. Fant en god det ting på salg ja!!
Karamba Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Har kjøpt 2 par kjempefine sko hos Bronx med 50% avslag, Diesel jeans med 50 % avslag, barneklær hos Noa Noa til halv pris og en jeans-bukse hos Vero Moda til halv pris... Ikke verst til å være meg! Pleier nesten aldri å finne noe på salg...
gladidag Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 to jeans fra POPIN på halvpris sko fra Jean Paul topp fra marco Polo og litt barnetøy til gullguttene.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #8 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har akkurat kjøpt to topper på VIC på 70 %
Gjest -eline- Skrevet 25. juli 2006 #9 Skrevet 25. juli 2006 Ekstremt lite, men har kjøpt meg et mørke gult skjerf på HM til 15 kr (førpris 49,- elns) og to par dressbukser på Only til 150kr samlet (før pris 499,- og 199,-) i dag. Sommeren er jo snart over, så jeg gidder ikke kjøpe sommerklær...sparer heller pengene til å kjøpe høstklær jeg
hilli Skrevet 25. juli 2006 #10 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har kjøpt to jeans som er sesonguavhengig for min del, en blazer og en genser.
Gjest Kitz Skrevet 25. juli 2006 #11 Skrevet 25. juli 2006 Har sikkert kjøpt like mange topper/gensere på salg i sommer som jeg har totalt de siste to årene. Saken er at jeg finner aldri klær jeg liker, ingenting passer, jeg ser bare stygg ut i de, de er for dyre, for billige, ja alle slags muige årsaker til at klesskapet mitt har vært rimelig skrøpelig. Jeg burde vel egentlig hatt en 'Personal Shopper' Men nå i sommer har jeg tatt helt av, jeg får til å shoppe klær igjen!!! Det har blitt kjøpt mest på salg os BikBok, men også på Only og HM (av alle plasser). I dag måtte jeg bare kjøpe med et par jeans til sambo fra Jack and Jones også til halv pris.
Gjest Kanelia Skrevet 25. juli 2006 #12 Skrevet 25. juli 2006 Brun kjole med prikker kr. 150 Vero Moda. Hvit skjortekjole kr. 75 Vero Moda. To Sloggi hipster truser, kr. 30 pr. stk. Pudderfarger cardigan fra Risøe kr. 200. Blå pinstripet dressjakke kr. 50 Vero Moda. "Gull" kjede fra Glitter kr. 60. Hvite singletter kr. 49 H&M. Og litt mer som jeg ikke husker i farten...
brumma* Skrevet 25. juli 2006 #13 Skrevet 25. juli 2006 Ah, jeg elsker salg! Jeg har kjøpt meg 4 topper (fra Bik Bok og Voice of Europe), en treningsjakke med masse facinerende egeskaper, en bukse fra Vero Moda, og 2 par sneakers. Veldig fornøyd!
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #14 Skrevet 25. juli 2006 Ah, jeg elsker salg! Jeg har kjøpt meg 4 topper (fra Bik Bok og Voice of Europe), en treningsjakke med masse facinerende egeskaper, en bukse fra Vero Moda, og 2 par sneakers. Veldig fornøyd! ← en treningsjakke med fasinerende egenskaper...? :klø: Kan du forklare...?
brumma* Skrevet 25. juli 2006 #15 Skrevet 25. juli 2006 en treningsjakke med fasinerende egenskaper...? :klø: Kan du forklare...? ← Jo, altså... Den er veldig avansert! Puster, er vannavstøtende, absorberer væske (innenfra) og har lufteluker og ting og tang. Vi skal nok bli gode venner vi!
Mini_me Skrevet 7. august 2006 #16 Skrevet 7. august 2006 Har kjøpt massevis til ungene, til skolestart er det veldig greit med noe nytt.... til meg selv: en shorts og noen sko som ikke var på salg ( typisk) og en hvit 3/4 BUKSE TIL 150....
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #17 Skrevet 7. august 2006 Jeg har ikke handlet på salg i sommer, og nesten ingenting til ordinær pris heller. Har skamlite penger.
Transe Skrevet 7. august 2006 #18 Skrevet 7. august 2006 Kjøpte 3 skjørt 2 kjoler Undertøy + ordinære varer
Krista83 Skrevet 7. august 2006 #19 Skrevet 7. august 2006 Må si at jeg har faktisk ikke kjøpt noe på salg denne sommeren. Ser ikke vitsen å kjøpe noe som jeg ikke har villet hatt før bare for at det er billigere nå. Gleder meg til salget er over og jeg kan begynne å tråle butikkene etter ting jeg vil ha/trenger til høsten.
Prinsesse på erten Skrevet 7. august 2006 #20 Skrevet 7. august 2006 En genser i myyyyyk kashmiraktig ull med svarte og hvite striper. Adidas joggesko. Bruuns Bazar ytterjakke. Bruuns Bazar cardigan. Nå gleder jeg meg til salget er over....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå