Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor lenge hadde dere vært sammen før dere flyttet inn med hverandre?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Vi flytter sammen nå i august og har vært sammen i 1 år og 2 måneder.. Passa bra slik, siden begge to skulle til Oslo, og for oss er det billigere å bo sammen enn hver for oss :) Og så er det nå veldig koselig da :)

Gjest LilSweetie
Skrevet

Halvannet år. For oss var det akkurat passe :)

Gjest Narnia
Skrevet

10 måneder. Passa seg slik fordi vi begge måtte finne nytt sted å bo uansett. Er ikke alle dager som er like kosemosete, men vi lever enda, etter ett år :)

Skrevet

Bare et par måneder, men det passa best slik. Og siden ingen av oss har barn er det ingenting som skulle stå i veien for å flytte sammen så raskt. Og vi er sammen enda, 2 år etter.

Skrevet

Første gang: Ofisielt etter et par mnd.

Uoffisielt: 14 dager.

Andre gang: 2 år.

Skrevet

Vi flyttet sammen rett før vi hadde vært sammen i 5 år. Nå har vi bodd sammen i 2 år snart og alt er bare :) Er glad for at vi ventet litt, følte meg egentlig litt for ung til å være samboer i en alder av 21 år også, jeg, men det har gått strålende.

Skrevet

Vi flytta sammen ganske fort, vi var vel sammen i... ca 7 måneder. Men vi lever i aller beste velgående fortsatt, vi har vært smmen i 5 år, og er nyforlova.

For oss var det bare riktig, men objektivt sett var det kanskje tidelig. Men vi "bodde" i praksis sammen allerede, på de siste 5 månedene av det halve året før vi flyttet sammen sov han vel i sin egen seng 3 netter, pluss juleferien.

Skrevet

Kjæresten min og jeg skal også flytte sammen til høsten! Faktisk bare 3 uker til! :) Gleder meg! Skal bli deilig etter over 2 års avstandsforhold! :)

Gjest synseren
Skrevet

1 uke :rodme:. Selv om det anses som tidlig, har det fungert greit for oss. Vi har vært sammen i elleve år og er fortsatt lykkelige. :)

Gjest Gjest_sara_82_*
Skrevet

Flyttet sammen etter 1 måned... Har nå bodd sammen i tre år, og er forlovet.. Er overlykkelig over at vi tok sjansen og hoppet i det.. :hjerter:

Skrevet

Vi hadde vært sammen i ca 9 måneder når vi flyttet sammen. Nå har vi bodd sammen i snart to år, og gifter oss om ett år :hjerter_rundt:

Gjest Tanita
Skrevet

Ca 4 måneder. Og det var nok for tidlig...

Skrevet

1 1/2 mnd etter at vi traff hverandre første gang. Vi kunne ikke tidligere siden vi var i hvert vårt land fra 4 dager etter at vi traff hverandre og til da. ;)

Gjest nemorosa
Skrevet

Jeg flyttet sammen med kjæresten min etter ca 5 mnd. Passet bra i og med at foreldrene mine flyttet fra hverandre på den tiden. Da slapp jeg problemstillingen med hvor jeg skulle bo, og fikk samtidig tilbrakt mer tid med kjæresten. Dette har gått overraskende bra, og til tross for noen små uenigheter av og til har vi bodd sammen i snart 2 år :)

Gjest -eline-
Skrevet

Flytter forhåpentligvis sammen med min kjære i løpet av de neste 3-4 månedene (*krysse fingre for at alt ordner seg). Da har vi vært sammen i ca 3 år. Vi har hatt et langdistanseforhold hele tiden, og har stort sett bodd sammen de siste tre sommerene, så vi vet hva vi går til. Samtidig så har vi fått ha et kjæresteforhold før vi blir samboere, noe jeg savnet med min x: vi var sammen i bare noen uker før jeg fikk sommerjobb der han var fra og bodde sammen med han på gutterommet i en måned før vi flyttet sammen på studiestedet... Det var noe som gnag en stund. Ser jo at andre har klart seg fint med korte forhold og samboerskap, men det var noe som ikke føltes helt rett for min del (kan ha noe med at forholdet ikke var helt bra men).

Gjest loren
Skrevet

1. samboeren min flytta jeg sammen med etter 8 mnd. vi var vel sammen i 8 mnd etter det og :P

Han jeg bor med nå flytta jeg omtrent sammen med med en gang. :sjenert: Jeg bodde hos et vennepar en periode, og vi bodde vel der like mye begge to. Jeg flytta i egen leilighet 3 uker etter at vi møttes/ble sammen, han ble egentlig med :P men iflg folkeregisteret tok det 6 mnd :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...