Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2002 #1 Del Skrevet 30. desember 2002 hvordan var det første gang du møtte familien til din kjæreste? jeg skal gjøre dette men gruer meg sinnsykt! jeg synes det er kjempe flaut og vet ikke helt hva jeg skal si og gjøre! dessuten er det mange slik at det gjør det enda mere flaut! selv er jeg halv norsk men min kjæreste er helt utenlandsk, men vi er ikke av samme land. dette også kan gjøre det litt mer skremmende! men det er hans familie som har bedt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila Skrevet 31. desember 2002 #2 Del Skrevet 31. desember 2002 Siden ingen har greidd å gi deg et svar, skal jeg prøve så godt jeg kan........det er mulig at dette blir klisjeer, men prøv å være deg selv så godt du kan.......det er viktig!- Hvis familien f.eks. har en hund, en fin hage,et lite barn/barnebarn, så er det en kjærkommen anledning til å snakke om dette tema.......ikke tenk så mye på hva de synes om deg, vi er alle mest opptatt av hva andre synes om oss!!! Skryt av maten, skryt av vennen din........men ikke snakk som en foss, vær blid,hyggelig og høflig!!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vivian Skrevet 31. desember 2002 #3 Del Skrevet 31. desember 2002 Hei du! Jeg kan skjønne at du er litt nervøs!...Det er vi vel alle når vi skal møte "svigerforeldrene" for første gang... :-? Men, som forrige svarer sa til deg; det viktigste er at du er deg selv. Prøv å vær åpen, naturlig, smilende osv...vet at det kanskje ikke er så lett der og da, men man må jo gjøre det beste ut av det. Dessuten: Hva er det værste som kan skje liksom? ikke mye tenker jeg... Bare slapp av og vær deg selv så skal du se at du blir likt fortere enn du kan si "Kake" Tror det går bra jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 31. desember 2002 #4 Del Skrevet 31. desember 2002 Lå og klinte og plukket på hverandre på sofaen - trodde foreldrene var på hyttetur. De hadde imidlertid bestemt seg for å komme hjem om kvelden likevel...................... Fikk ikke tid til å grue meg, men et snev av panikk da det gikk i døern. Hei hei sa de og var fin i farten. Tror de var flauere neste morgen enn det jeg var ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 7. januar 2003 #5 Del Skrevet 7. januar 2003 hehe.....det var før vi var sammen...jeg ble med ham hjem etter å ha truffet han 2 ganger (han bor et par timers kjøring unna) for å bli bedre kjent siden avstanden var såpass som den var. Jeg ble der i tre uker, og en av de første dagene da jeg, kjæresten min og hans sønn var ute, kommer det 2 stk på sykkel + en hund. Jeg hilser på hunden, så på dem og aner ikke hvem dette er, regner med det er noen bekjente og så sier kjæresten min: "Detta er mutter'n!" (og samboeren hennes) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2003 #6 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg har alltid klart meg bra på slike ting jeg :D Liker å treffe nye folk, så akkurat det er det jeg stempler i hodet på meg selv før det hele skjer. Og det går som regel bra. Bare å være seg selv, og samtidig smile og være hyggelig. Et godt førsteinntrykk er alltid bra, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå