mowgli Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Noen som vet om det finnes noen allrighte "gavebøker" til salgs på nettet? Tenker på den man fører inn hva man fikk fra hvem etter nummer....?
Malama Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Til gaveregstrering for dem som åpner gavene? De fleste anbefaler vel basarbøker/loddbøker til det, de er ferdig numererte. Fås på enhver bokhandler, sikkert å finne på nett også.
Scorpina Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Vi gjorde den greia helt enkelt. Kjøpte inn en liten, linjert notisbok og nummererte klistremerker. Min forlovede og en venninne skrev nr i boka og satte det korrekte nr.klistremerke på gaven. Easy
MarianneHR Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Scorpina: du mener vel din forlover... Vi brukte basarbok som var ferdig nummerert og skrev nummer på små klistrelapper (kjøpte på Binders). Min kusine og brudgommens søster var pakkeåpnere.
mowgli Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2006 Til gaveregstrering for dem som åpner gavene? De fleste anbefaler vel basarbøker/loddbøker til det, de er ferdig numererte. Fås på enhver bokhandler, sikkert å finne på nett også. ← Ja, det var det jeg mente Hvorfor skrive det enkelt når man kan skrive det vanskelig
MarianneHR Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 Husk å sette nummerlapp på alle gavene (lurt og sette lapp på eskene også, de pakkes jo gjerne bort) og på kortet.
Scorpina Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 Scorpina: du mener vel din forlover... ← Neeehh...jeg mente mor-til-far-til-hysa Åff kååårsj min forloveeeer *klaske litt panne av seg selv*Noen ganger går fingrene fortere over tastaturet enn tanken flyr...eller no' sånt Nuvel, skriveleifen oppklart men poenget var altså at hun + to andre venninner faktisk sto for organiseringen av å skrive opp gaver, hvem fra, klistre nr.merke på gaven (el konvolutten) og samme nr i bokji....på den måten kunne vi skrive f.eks "kjære tante Anne. Tusen hjertelig takk for den nydelige salatbollen". (også fikk jeg tlf fra henne noen uker etterpå "hvordan i ALLE dager klarte vi å holde styr på gavene vi fikk og fra hvem..??" *humre*)
Susan Sto Helit Skrevet 25. juli 2006 #9 Skrevet 25. juli 2006 Har bare kjøpt en pen liten bok med linjer i en bokhandel jeg. (Og masse nummererte små klistrelapper, så det er en til boka, en til gaven, en til kortet og en i reserve. Eller hva gaveåpnerene føler de behøver... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå