Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Hei, Gjest! Hvordan har du det i dag? :-)
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Bra! Men de har slettet deler av tråden om formelle skolepapirer :-/ Hvis jeg tenker meg om skjønner jeg vel egentlig litt hvorfor. Nå skal jeg jobbe. Og vente på katten min.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Bra! Men de har slettet deler av tråden om formelle skolepapirer :-/ Hvis jeg tenker meg om skjønner jeg vel egentlig litt hvorfor. Nå skal jeg jobbe. Og vente på katten min. ← Hvem er du?? Henda på bordet og tenna i tapeten - kom frem og fortell hvem du er.
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 Så kos. Selv skal jeg til byen om 30 min, så denne tråden er en hel løgn. Er det fint vær hos deg/dere? Her er det strålende sol! Hva har dere på dere? Jeg har en sort og blå kjoleCHATTECHATTTECHATTE
Gjest Chrizzy Skrevet 24. juli 2006 #7 Skrevet 24. juli 2006 I dag er det ganske fint vær her faktisk Men da har jeg ikke en unnskyldning for å sitte her så mye
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #8 Skrevet 24. juli 2006 I dag er det ganske fint vær her faktisk Men da har jeg ikke en unnskyldning for å sitte her så mye ← Har du ikke hørt om rullgardin?
Gjest Chrizzy Skrevet 24. juli 2006 #9 Skrevet 24. juli 2006 Har du ikke hørt om rullgardin? ← Har noen svarte søppelsekker og teip her Nå SKAL jeg faktisk ut
Gjest Chrizzy Skrevet 24. juli 2006 #13 Skrevet 24. juli 2006 Jeg kjeder meg ikke, men jeg har det ikke dødsartig heller Skal plante noen sitronfrø nå jeg Seroxata, jeg blir litt satt ut av avataren din jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå