Gjest Bareinnom Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Noen som vet om ett sted på nettet der en kan få kjøpt Ecco sko/sandaler billigere enn i Norge? Takk for hjelp............
Sarah Salamander :-) Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Noen som vet om ett sted på nettet der en kan få kjøpt Ecco sko/sandaler billigere enn i Norge? Takk for hjelp............ ← Bare rister litt i denne tråden.. kunne også tenke meg å kjøpe ecco på nettet da det ser ut til å være klin umulig å få tak i sandaler i butikkene nå Helt utrolig at i slutten av juli så er det umulig å oppdrive en sandal i norges nest største by!!!!!!!!!! GRRRRRR
Amanlis Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 ((((((((((((((((RISTER LITT MER JEG)))))))))))))))))))))))))))) Jeg vil også ha Ecco-sko
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Aner ikke om de selges på internett, har ikke sett det. Jeg kjøpte mine på den lokale skobutikken ovenfor samvirkelaget! Har hatt dem i 6 år og de er fortsatt knallgode å gå i, så verdt pengene!
sushigirl Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 (endret) Fant denne, vet ikke hvordan prisene er i forhold til skobutikker her i Norge, men utvalget ser jo bra ut. Endret 27. juli 2006 av sushigirl
lillesky Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Jeg vet ikke om noen steder på nett, dessverre, men jeg kjøpte Ecco-sandaler på tilbud i en Ecco-skobutikk i Strøget i Oslo. Tror det var halv pris, og på denne tida av året.
Sarah Salamander :-) Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Fant denne, vet ikke hvordan prisene er i forhold til skobutikker her i Norge, men utvalget ser jo bra ut. ← Ser at de operere med norske priser også. Den sandalen som jeg ville ha http://www.eccoamager.dk/product_detail.asp?rid=1790 koster 638,- mens her i Norge kostet den 598,- så ser ut til at de kankje er bittelitt dyrere. Til min fortvilelse fant jeg nå ut at størrelsen begynner på 37 mens jeg trenger 36 Typisk.... tror jeg må på sports butikk for å få tak i sandaler nå. ALT er jo utsolgt. Akkurat som sommerklærene som de er tom for i juni da er det visst på tide med høstklær.... dritt altså
momo Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 Jeg så ecco sandaler i butikken i dag i str 36. Og det var til dame ikke barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå