Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bareinnom
Skrevet

Noen som vet om ett sted på nettet der en kan få kjøpt Ecco sko/sandaler billigere enn i Norge?

Takk for hjelp............

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet om ett sted på nettet der en kan få kjøpt Ecco sko/sandaler billigere enn i Norge?

Takk for hjelp............

Bare rister litt i denne tråden.. kunne også tenke meg å kjøpe ecco på nettet da det ser ut til å være klin umulig å få tak i sandaler i butikkene nå :sinna:

Helt utrolig at i slutten av juli så er det umulig å oppdrive en sandal i norges nest største by!!!!!!!!!! GRRRRRR :ler:

Skrevet

((((((((((((((((RISTER LITT MER JEG))))))))))))))))))))))))))))

:)

Jeg vil også ha Ecco-sko :)

Gjest Gjest
Skrevet

Aner ikke om de selges på internett, har ikke sett det. Jeg kjøpte mine på den lokale skobutikken ovenfor samvirkelaget! :ler: Har hatt dem i 6 år og de er fortsatt knallgode å gå i, så verdt pengene!

Skrevet (endret)

Fant denne, vet ikke hvordan prisene er i forhold til skobutikker her i Norge, men utvalget ser jo bra ut.

Endret av sushigirl
Skrevet

Jeg vet ikke om noen steder på nett, dessverre, men jeg kjøpte Ecco-sandaler på tilbud i en Ecco-skobutikk i Strøget i Oslo. Tror det var halv pris, og på denne tida av året. :)

Skrevet
Fant denne, vet ikke hvordan prisene er i forhold til skobutikker her i Norge, men utvalget ser jo bra ut.

Ser at de operere med norske priser også. Den sandalen som jeg ville ha http://www.eccoamager.dk/product_detail.asp?rid=1790 koster 638,- mens her i Norge kostet den 598,- så ser ut til at de kankje er bittelitt dyrere. Til min fortvilelse fant jeg nå ut at størrelsen begynner på 37 mens jeg trenger 36 :sur:

Typisk.... tror jeg må på sports butikk for å få tak i sandaler nå. ALT er jo utsolgt. Akkurat som sommerklærene som de er tom for i juni :sur: da er det visst på tide med høstklær....

:ler: dritt altså

Skrevet

Jeg så ecco sandaler i butikken i dag i str 36. Og det var til dame ikke barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...