Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sammy
Skrevet

Noen som har handlet klær på asos.com, og vil dele noen erfaringer med meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Ja, jeg har handlet på asos.com flere ganger, noe spes. du lurte på? Jeg er best til å svare på konkrete spm. nemlig :)

Gjest Sammy
Skrevet

Supert :) Hvordan er str. i forhold til norske? Jeg bruker M, vil det da tilsvare 10 eller 12? Må man betale mye i frakt? Lønner det seg å kjøpe en del når man først bestiller? Har du noen gang kjøpt noe som ikke har passet, får man da retunere det? Utrolig mye kule, rimelige klær i hvrtfall :)

Gjest gjest1
Skrevet
Supert :) Hvordan er str. i forhold til norske? Jeg bruker M, vil det da tilsvare 10 eller 12? Må man betale mye i frakt? Lønner det seg å kjøpe en del når man først bestiller? Har du noen gang kjøpt noe som ikke har passet, får man da retunere det? Utrolig mye kule, rimelige klær i hvrtfall :)

Jeg bruker 40/42 på underkroppen i norge, og 14 på asos, og 38 på overkroppen, og 12 på asos.

Portoen har stort sett ligget på 50-60 kroner, litt avhengig av kursen (kursen tollvesenet bruker finner du forøvrig her: http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltarif...&epslanguage=NO en grei side å lagre som bokmerke :) )

Har ikke enda kjøpt noe som ikke passet, men det var en gang en topp ikke dukket opp , og da sendte jeg mail og fikk raskt svar, og toppen ble sendt en gang til.

Det er en særavgift på klær, 10% eller noe tror jeg, som kommer i tillegg til vanlige tollgreier, så om det lønner seg å handle mye om gangen er jeg usikker på. Jeg bruker å slå til når de har salg (kjøper mye finklær da), og har enda ikke kommet over 200kr grensa.

Lykke til med handlingen da:)

Gjest Sammy
Skrevet

Det høres jo kjempe bra ut :) Er det lang leveringstid da?

Gjest gjest1
Skrevet
Det høres jo kjempe bra ut :) Er det lang leveringstid da?

Bortsett fra den toppen som de tulla litt med har det alltid tatt en uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...