Gjest sammy Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Noen som har handlet klær på asos.com, og vil dele noen erfaringer med meg?
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Ja, jeg har handlet på asos.com flere ganger, noe spes. du lurte på? Jeg er best til å svare på konkrete spm. nemlig
Gjest Sammy Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Supert Hvordan er str. i forhold til norske? Jeg bruker M, vil det da tilsvare 10 eller 12? Må man betale mye i frakt? Lønner det seg å kjøpe en del når man først bestiller? Har du noen gang kjøpt noe som ikke har passet, får man da retunere det? Utrolig mye kule, rimelige klær i hvrtfall
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Supert Hvordan er str. i forhold til norske? Jeg bruker M, vil det da tilsvare 10 eller 12? Må man betale mye i frakt? Lønner det seg å kjøpe en del når man først bestiller? Har du noen gang kjøpt noe som ikke har passet, får man da retunere det? Utrolig mye kule, rimelige klær i hvrtfall ← Jeg bruker 40/42 på underkroppen i norge, og 14 på asos, og 38 på overkroppen, og 12 på asos. Portoen har stort sett ligget på 50-60 kroner, litt avhengig av kursen (kursen tollvesenet bruker finner du forøvrig her: http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltarif...&epslanguage=NO en grei side å lagre som bokmerke ) Har ikke enda kjøpt noe som ikke passet, men det var en gang en topp ikke dukket opp , og da sendte jeg mail og fikk raskt svar, og toppen ble sendt en gang til. Det er en særavgift på klær, 10% eller noe tror jeg, som kommer i tillegg til vanlige tollgreier, så om det lønner seg å handle mye om gangen er jeg usikker på. Jeg bruker å slå til når de har salg (kjøper mye finklær da), og har enda ikke kommet over 200kr grensa. Lykke til med handlingen da:)
Gjest Sammy Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 Det høres jo kjempe bra ut Er det lang leveringstid da?
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 Det høres jo kjempe bra ut Er det lang leveringstid da? ← Bortsett fra den toppen som de tulla litt med har det alltid tatt en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå