Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Hvor i helvete får man tak i slike mannfolk????? Følger de med om man bestiller en genser???
Usikker Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Selvfølgelig gjør de det....................... jeg har fått mannfolk i posten hver gang jeg har bestilt herreklær jeg
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 For en sexistisk uttalelse. Så du vil bestille deg mann i posten? Du vil ha en postordremann? Hvordan tror dere vi skal bli kvitt problemet med importbruder når problemet fleipes med og ufarliggjøres på denne måten?
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Sexistisk? Se der lærte jeg noe nytt i dag og. Pleier ikke mannfolka å ligge på "dine tilbud" da? Skriv inn oppgitt tilbudskode og voila så dukker det opp 2x mannfolk til prisen av en.
Velvet Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 For en sexistisk uttalelse. Så du vil bestille deg mann i posten? Du vil ha en postordremann? Hvordan tror dere vi skal bli kvitt problemet med importbruder når problemet fleipes med og ufarliggjøres på denne måten? ← Jeg har bestilt både bukser, undertøy og gensere uten at det fulgte med en barsking av et mannfolk.
vixen Skrevet 24. juli 2006 #8 Skrevet 24. juli 2006 Jeg har bestilt både bukser, undertøy og gensere uten at det fulgte med en barsking av et mannfolk. ← det er fordi Uskker får alle...
Viviwoom Skrevet 24. juli 2006 #9 Skrevet 24. juli 2006 Jeg har heller aldri fått no sånt når jeg har bestilt fra H&M. Kanksje jeg må ringe kundeservice...
Velvet Skrevet 24. juli 2006 #10 Skrevet 24. juli 2006 Jeg har heller aldri fått no sånt når jeg har bestilt fra H&M. Kanksje jeg må ringe kundeservice... ← Har prøvd. Alt som skjer er at det høres musikk mens man venter..venter og venter.
Viviwoom Skrevet 24. juli 2006 #11 Skrevet 24. juli 2006 *sukk* Trøster meg med at det iallefall ikke har fulgt med noen damer når jeg har bestilt, heller. Sånn sett har jeg mer enn nok med å fø på meg selv, tusen takk
Usikker Skrevet 24. juli 2006 #13 Skrevet 24. juli 2006 det er fordi Uskker får alle... ← .........de må ha blitt feilsendt - for her er de ikke vaffal :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #14 Skrevet 24. juli 2006 Pleier ikke mannfolka å ligge på "dine tilbud" da? Skriv inn oppgitt tilbudskode og voila så dukker det opp 2x mannfolk til prisen av en. ← Da hadde jeg hvertfall skjønt hvor feriepengene mine tok veien Godt å se at det ikke bare er meg som er over kanten sexistisk sånn i sommersola, men jeg lurer på om det har gått litt langt når H&M katalogen foretrekkes som sengelektyre
vixen Skrevet 25. juli 2006 #15 Skrevet 25. juli 2006 Godt å se at det ikke bare er meg som er over kanten sexistisk sånn i sommersola, men jeg lurer på om det har gått litt langt når H&M katalogen foretrekkes som sengelektyre ← Føler det har blitt en del fliring her inne
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #16 Skrevet 25. juli 2006 Føler det har blitt en del fliring her inne ← Jeg skjønner ikke det. Det var jo et ærlig og seriøst spørsmål
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #17 Skrevet 28. juli 2006 Har prøvd. Alt som skjer er at det høres musikk mens man venter..venter og venter. ← Det kalles forspill...
Siljefar Skrevet 29. juli 2006 #18 Skrevet 29. juli 2006 Selvfølgelig gjør de det....................... jeg har fått mannfolk i posten hver gang jeg har bestilt herreklær jeg ← Er det noen som har en kjepp oppi anus?
Viviwoom Skrevet 29. juli 2006 #19 Skrevet 29. juli 2006 Det kalles forspill... ← hehe - er et ord for sånne som bare serverer masse forspill og ikke'no mer
Vannflaske Skrevet 29. juli 2006 #20 Skrevet 29. juli 2006 Er det bare jeg som syns mannfolka i h&mkatalogen ikke er noe særlig å se på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå