Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Ja dette ble jo et langt innlegg Nettet mitt datt ut i tordenværet, så jeg rakk å lage overskrift, og så ble det visst ikke noe mer som ble lagra! Saken er at jeg har funnet 2 kjoler på ebay, fra to forskjellige sånne ebay-varehus. Begge selgere har godt rykte, og jeg liker begge kjolene godt. Jeg liker den ene kjolen litt bedre enn den andre, men vet jo ikke hvordan de ser ut på. Begge kjolene er billige. Den ene 150 dollar, den andre 280 dollar (begge inkl. frakt, men uten moms og toll). MEN: jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, og om jeg i det hele tatt skal tørre å kjøpe! Den ene selgeren har vanvittig bra rykte. Samtlige kommentarer går ut på at kjøperne er overraska over hvor bra stoff det er, hvor pen søm og godt snitt det er og hvor nydelig kjolene er RL. Der sier veldig, veldig mange at virkeligheten er bedre enn bildet. Den andre slegeren har godt rykte, men ikke så mye WOW-kommentarer. Men det er jo selvsagt da den billigste og den med ikke så mye WOW kommentarer jeg liker best da... Noen som har handla på ebay? Erfaringer? Hva ville dere gjort?
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Hei... Jeg har handla på Ebay... Helt supert. Enkelt og BILLIG. Kjolen ble 240,- og med slør, underkjole og sjal kom hele stasen på 1500,- og dette var inkl frakt og toll... Kjapp og hyggelig handel. Kjolen er mye flottere enn forventa - og anbefaler dette på det varmeste
Saeria Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Har handla en god del på ebay og har bare gode erfaringer. Så lenge du handler hos en som har gode tilbakemeldinger, så går det stort sett alltid fint. :-D Jeg ville kjøpt den kjolen jeg likte best. Spør om du kan få forsikring på forsendelsen og evt. bytte i en annen str. dersom den ikke skulle passe. Er den for stor, kan en syerske i Norge sikkert sy den inn.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Takk for svar. Lurer på om jeg skal kjøpe begge -så kan jeg selge den som ikke passer... Blir jo under 3000,- for begge totalt.
Scorpina Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Under 3000,- for begge??! Woow!! For et scoop! Ja, i tilfelle den ene kjolen ikke er no' tess kan den kanskje syes om til en festkjole..? Eller no' sånt. Men, kjenn etter på magefølelsen din, selgers "seriøsitets-stjerner" og lommeboka. (Får du brudekjole til SÅ lav pris har du virkelig gjort et røverkjøp!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå