Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Hei alle sammen. Skulle få litt ekstra glans i håret før jeg skulle i bryllup neste helg.. Kjøpte en glans mousse fra loreal som kunne vaskes ut.. Den skulle bli sjokolade - brun, og ble brun, men med ett skikkelig stygt rødskjær!!! Vasker og vasker, men går ikke fort nok ut! Noen som vet om en sterk sjampo eller noe som kan hjelpe??
IdaC Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Da jeg for noen år siden tok glansvask i brunlig tone ble også håret mitt rødlig. Skulle til frisøren og ta noen striper noen mnd etter, og det første hun spurte var om jeg hadde tatt glansvask. Ja, det hadde jeg men for lenge siden. Det spiller ingen rolle sa hun, for de fleste glansvask har rødtone i seg og den går det ikke an å vaske vekk. Mine striper ble oransje den gangen, og de skulle bli gylne. I følge henne så måtte det avbleking til, eller vente til det vokser ut. Den beskjeden fikk jeg, mulig at andre frisører sier noe annet. Permanent farge var visst ikke det samme, det var kun med glansvask det skjedde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå