Gjest Ewy Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Jeg og mannen har veldig god sex . Han bruker da BH og nattkjole. Flere?
Gjest Gjest_sam_* Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Jeg har ikke sex Sist jeg hadde sex var i Januar Grunnen til dette er at min kone og meg er enige om og skilles og bare deler bolig frem til den økonomiske situasjonen er blitt slik at 1 av oss kan flytte UTEN at det går utover barna. Så for min del består sex av en omgang med "Frøken Høyre" (og jeg må si at hun er faktisk bedre en hun jeg deler bolig med noen gang har vært. Til hennes forsvar (Selv om jeg ikke har den HELT store troen på den historien lenger siden hun har vist at hun lyver så hun tror det selv enkelte ganger) så har hun etter sigende blitt traumatisert/Voldtatt en gang (Sier hun enkelte ganger i det minste andre ganger heter det Fødselsdepresjoner). Mvh Sam "Livet består av motgang og medgang. Medgangen husker man med et smil, Motgangen lærer man av."
Elze Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Vi har god sex, det hender innimellom at jeg har på meg bh og kjole, eller rettere sagt ikke rekker å ta av meg alt. Men som regel er vi nakne.
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 Jeg og mannen har veldig god sex . Han bruker da BH og nattkjole. Flere? ← Vi har ganske ofte ganske god sex hjemme hos oss også, stort sett etter at jeg har tatt av henne blant annet BH og kjole. Selv bruker jeg gummistøvler og Sabeltannparykk, det er lite som gjør henne kåtere enn det.
Gjest Snuske Skrevet 24. juli 2006 #7 Skrevet 24. juli 2006 Vi har ganske ofte ganske god sex hjemme hos oss også, stort sett etter at jeg har tatt av henne blant annet BH og kjole. Selv bruker jeg gummistøvler og Sabeltannparykk, det er lite som gjør henne kåtere enn det. ←
Gjest *Just-Me* Skrevet 26. juli 2006 #9 Skrevet 26. juli 2006 Tenner akkurat ikke så mye på sabeltann, tror jeg... Men jeg og min samboer har god sex!! Hadde vi ikke hatt det hadde vi tatt tak i det å sett hva man kunne gjort for å forbedre det, Uten god sex er det ikke et godt forhold....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå