Montezuma Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Anbefaler på det varmeste Blue Village Pascha bay utenfor Alanya!!! Vi har hatt to flotte uker der, med sååå mange opplevelser, avslapning, god mat, og med herlige bekjentskaper! Vi planlegger allerede å reise tilbake dit. Supert sted spes for familier da det er masse tilbud for både store og små! NB! Vi sparte ca. 10 000,- på å fly fra Sverige i stedenfor Norge........ Endret 24. juli 2006 av Montepulciano Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyrkiareiser Skrevet 4. august 2006 #2 Del Skrevet 4. august 2006 Hei jeg leste i reiseguide til alanya og det stod : Bilferje ukentlig om sommeren og utflukter til girne på kypros. Har dere gjort det? anbefales?pris? langt med ferjetur eller utflukter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest montepu Skrevet 4. august 2006 #3 Del Skrevet 4. august 2006 Hei jeg leste i reiseguide til alanya og det stod : Bilferje ukentlig om sommeren og utflukter til girne på kypros. Har dere gjort det? anbefales?pris? langt med ferjetur eller utflukter? ← Heisann! Denne turen har vi ikke prøvd, så der kan jeg ikke hjelpe deg med info. Vi hadde tre dagsutflukter som ikke gikk så lang unna, både fordi jeg ikke orker så mye og fordi vi ville begrense reisingen når vi hadde med barn. Hun ville jo helst være i vannet hele dagen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå