Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Hvor gjør man av puppa når de ikke vil være i bh'n?
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 God ide Towelie. Jeg er gammal nok til å kunne få dem på ryggen. Hilsen pukkelrygga gjest
Yme Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 Jeg tilbyr meg å holde dem for deg, bare fordi jeg er en så real fyr!
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 Jeg tilbyr meg å holde dem for deg, bare fordi jeg er en så real fyr! ← Det blir fint - gå rundt og holde to hengepupper. Kan jeg få slippe å være med rundt?
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #7 Skrevet 24. juli 2006 Herrefred for et syn! Yme som drasser på to unattatched (jeg skal liksom være norsk men husker ikke ordet) hengepupper i poseform, med uttrykket fra avataren i fjeset!
Gjest Chrizzy Skrevet 24. juli 2006 #8 Skrevet 24. juli 2006 Du må sikkert bare kjøpe en ny og bedre bh...
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #9 Skrevet 24. juli 2006 Herrefred for et syn! Yme som drasser på to unattatched (jeg skal liksom være norsk men husker ikke ordet) hengepupper i poseform, med uttrykket fra avataren i fjeset! ← Mens jeg sitter glad og lykkelig hjemme og er happy fordi jeg er kvitt dem.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #10 Skrevet 24. juli 2006 Du må sikkert bare kjøpe en ny og bedre bh... ← Er først siste uka de har begynt å plage meg. Kanskje de har blitt akutt gamle hengepupper.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #12 Skrevet 24. juli 2006 Hva med min søster som skulle ta brystreduksjon, og fikk innkallelse for å ta menisken. I begge knærne da Hun syntes selv at puppene var store, men trodde ikke de var så store at det måtte meniskoperasjon til
Gjest Chrizzy Skrevet 24. juli 2006 #13 Skrevet 24. juli 2006 Er først siste uka de har begynt å plage meg. Kanskje de har blitt akutt gamle hengepupper. ← Av en eller annen grunn ser jeg for meg at hengepupper er de som ligger best i bhèn
Gjest Chrizzy Skrevet 24. juli 2006 #14 Skrevet 24. juli 2006 Hva med min søster som skulle ta brystreduksjon, og fikk innkallelse for å ta menisken. I begge knærne da Hun syntes selv at puppene var store, men trodde ikke de var så store at det måtte meniskoperasjon til ←
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #15 Skrevet 24. juli 2006 Hva med min søster som skulle ta brystreduksjon, og fikk innkallelse for å ta menisken. I begge knærne da Hun syntes selv at puppene var store, men trodde ikke de var så store at det måtte meniskoperasjon til ← Der ble selv jeg slått.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #16 Skrevet 24. juli 2006 Av en eller annen grunn ser jeg for meg at hengepupper er de som ligger best i bhèn ← Joda, ser så fine ut så. Men er plagsomt. Spiledritten har begynt å gjøre vondt - denne uka!! Går det an å bruke bh uten spiler? Hvor er Yme forresten? Lettskremt?
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #17 Skrevet 24. juli 2006 Hva med min søster som skulle ta brystreduksjon, og fikk innkallelse for å ta menisken. I begge knærne da Hun syntes selv at puppene var store, men trodde ikke de var så store at det måtte meniskoperasjon til ← Huff, stakkars!
Gjest Chrizzy Skrevet 24. juli 2006 #18 Skrevet 24. juli 2006 Går det an å bruke bh uten spiler? ← Ja, jeg tror jeg har flere uten? Har ikke tenkt på det engang. Springer i skuffen å ser Mysan har kanskje kommet og tatt han etter øra bort herfra
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #19 Skrevet 25. juli 2006 Det betyr at du er way to old, sånn som skjer det når man blir gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå