Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor gjør man av puppa når de ikke vil være i bh'n?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

God ide Towelie. Jeg er gammal nok til å kunne få dem på ryggen.

Hilsen pukkelrygga gjest :tristbla:

Skrevet

Jeg tilbyr meg å holde dem for deg, bare fordi jeg er en så real fyr!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tilbyr meg å holde dem for deg, bare fordi jeg er en så real fyr!

:overrasket:

Det blir fint - gå rundt og holde to hengepupper. Kan jeg få slippe å være med rundt?

Gjest gjest1
Skrevet

Herrefred for et syn! Yme som drasser på to unattatched (jeg skal liksom være norsk men husker ikke ordet) hengepupper i poseform, med uttrykket fra avataren i fjeset!

Gjest Chrizzy
Skrevet

Du må sikkert bare kjøpe en ny og bedre bh... :)

Gjest Gjest
Skrevet
Herrefred for et syn! Yme som drasser på to unattatched (jeg skal liksom være norsk men husker ikke ordet) hengepupper i poseform, med uttrykket fra avataren i fjeset!

Mens jeg sitter glad og lykkelig hjemme og er happy fordi jeg er kvitt dem.

Gjest Gjest
Skrevet
Du må sikkert bare kjøpe en ny og bedre bh...  :)

Er først siste uka de har begynt å plage meg. Kanskje de har blitt akutt gamle hengepupper. :ler:
Gjest gjest1
Skrevet

Unnskyld meg altså men....

:grine2:

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med min søster som skulle ta brystreduksjon, og fikk innkallelse for å ta menisken. I begge knærne da :ler:

Hun syntes selv at puppene var store, men trodde ikke de var så store at det måtte meniskoperasjon til :legrine:

Gjest Chrizzy
Skrevet
Er først siste uka de har begynt å plage meg.  Kanskje de har blitt akutt gamle hengepupper. :ler:

Av en eller annen grunn ser jeg for meg at hengepupper er de som ligger best i bhèn :ler:

Gjest Chrizzy
Skrevet
Hva med min søster som skulle ta brystreduksjon, og fikk innkallelse for å ta menisken. I begge knærne da :ler:

Hun syntes selv at puppene var store, men trodde ikke de var så store at det måtte meniskoperasjon til :legrine:

:hoho:

Gjest Gjest
Skrevet

Der ble selv jeg slått. :ler:
Gjest Gjest
Skrevet
Av en eller annen grunn ser jeg for meg at hengepupper er de som ligger best i bhèn  :ler:

Joda, ser så fine ut så. Men er plagsomt. Spiledritten har begynt å gjøre vondt - denne uka!!

Går det an å bruke bh uten spiler?

Hvor er Yme forresten? Lettskremt?

Gjest gjest1
Skrevet

Huff, stakkars! :legrine:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Går det an å bruke bh uten spiler?

Ja, jeg tror jeg har flere uten? Har ikke tenkt på det engang. Springer i skuffen å ser :ler:

Mysan har kanskje kommet og tatt han etter øra bort herfra :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Det betyr at du er way to old, sånn som skjer det når man blir gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...