Gå til innhold

Kirkeforslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som nevnt i et annet innlegg her, titter vurderer min venninne Fet kirke for sitt bryllup. men jeg tar gjerne imot tips om andre pene kirker også. Kirkene vi er tilknyttet er nemlig Sinsen (som er stygg!) og Grefsen (som er alt for stor!). Noen som vet om og kan vise bilder av andre små og koselige kirker i Oslo og omegn?

takk, takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Grefsen kapell da? Vet ikke om de foretar vielser der, men var i en begravelse der og den er veldig fin :)

Skrevet
Grorud kirke er jo nydelig :)

Vakker kirke :Nikke:

men veldig stor!

Skrevet

Hva med sagene kirke den er hvertfall flott på utsiden.

Gjest Gjest
Skrevet

til info er sagene kirke stengt i ubestemt tid grunnet at taket må repareres...

videre, er det kanskje ikke så fin beliggenhet med traffikk rett utenfor inngangen....

Skrevet

Bekkelaget eller Nordstrand kirker. (Vet ikke om de har så mye pågang at de ikke tillater noen uten tilknytning da...)

Pene gamle kirker begge to.

Skrevet

Ljan kirke er nydelig! Gammel, liten og inni et skogholt.

Skrevet

Åh, her strømmer det jo på med ideer! Vi undersøker, undersøker.......!

Skrevet
Ljan kirke er nydelig! Gammel, liten og inni et skogholt.

Helt enig! En virkelig vakker kirke som ligger nydelig til :rosasmil:

Gjest Gjest_SnartFru_*
Skrevet

For den urbane vil jeg anbefale Trefoldighetskirken! Den er flott!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har litt sans for Mortensrud Kirke. Ikke så veldig stor, spesiell, men utrolig vakker.

Skrevet

Jeg har vært et par ganger i Bøler kirke, den var liten og koselig.

Gjest Gjest
Skrevet

Høybråten kirke er fin og ikke for stor. Mener å huske det er ganske fint utenfor også.

Skrevet

Høybråten kirke er fin og ikke for stor. Mener å huske det er ganske fint utenfor også.

Høybråten er perfekt om de ikke vil ha en som er så stor..

Personlig ville jeg valgt Grorud. :)

Skrevet

Var i et nydelig bryllup i Maridalen kirke for noen år siden. Utrolig flott sted, liten og koselig. Ganske populær, dog - men det aktuelle brudeparet fikk den på et halvt års varsel.

Gjest Gjesteline
Skrevet

Både Skedsmo og Strømmen kirker er gamle steinkirker, holder en knapp på Skedsmo selv, men Strømmen er populær.

En venninne av søstern giftet seg i Fjerdingby kirke (i Rælingen), den skal visst være helt nydelig og ligger like ved Øyeren :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Takker for tips!

Vet dere om noen fine selskapslokaler i nærheten av disse kirkene? Gjerne hvor man kan ha med drikke selv, og med vernatting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...