Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Jeg bare kom på dette, da jeg så et bilde av Drew Carey som min "venn" ligner på, pluss seroxatas avatar. Jeg sitter her alene og brølkniser foran dataen, og tenker etter hvor fjollete dette nå må virke. Avogtil er alt morsomt, og jeg kan ikke noe for det. Hva gjør du. Kniser du, ler du høyt eller leer litt på smileviken når du leser noe gøy? Overtrøtthet får meg til å brøle av JEG MISTET HUNDEN MIN I DAG En ler så lenge en lever og lever lenge av å leve, så ikke prøv!!
Gjest 1111 Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Jeg ler når jeg er alene, kan ikke hjelpe for det når noe først er hysterisk morsomt
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 hehe, jeg ler når jeg er alene ja.. og når jeg har vært alene en god stund, så ler jeg bare enda mer av fjollete/teite/rare/normale ting! Alt fra trekke på smilebåndet til å le meg ihjel nesten!
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Det blir vel helst smileviken når jeg er alene, men jeg har ledd høyt også. Blir litt redd meg selv da.
Gjest Hilde79 Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 Jeg ler når jeg er alene, ja. Hvis jeg er sur, så skjeller jeg ut veggen, så ler jeg mer etterpå.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #6 Skrevet 23. juli 2006 Å jada! Morsomme ting på nettet (KG eller andre ting) kan få meg til å sprute ut i en høy latter samtidig som jeg sprayer ned dusjen i en herlig sprutespyttende symfoni Lese Nynnes Dagbok i dag, lo høyt av den alene på rommet jeg
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #7 Skrevet 23. juli 2006 Bra det ikke er meg! :---D Har tilogmed tatt meg selv i å brøle JAHA når jeg får et frekt gjestesvar i en vennindetråd
Arkana Skrevet 23. juli 2006 #8 Skrevet 23. juli 2006 Å ja, jeg ler når jeg er alene. Hvis noe er morsomt er det ikke mindre morsomt om man er én enn om man er flere.
Gjest Gjesta Skrevet 23. juli 2006 #9 Skrevet 23. juli 2006 Jeg ler når jeg er alene, ja. Hvis jeg er sur, så skjeller jeg ut veggen, så ler jeg mer etterpå. ← hehe jeg også
aline Skrevet 23. juli 2006 #10 Skrevet 23. juli 2006 jeg gjør helt klart det, fniser, gliser, gapskratter, ler så jeg griner eller bare ler. kjefter også, banner og står i når det går mer i den retning. ærlig talt, det er jo bare meg her så hvorfor ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #11 Skrevet 23. juli 2006 Jeg vet ikke hvorfor det er rart. Kanskje fordi jeg føler jeg begynner å trives for mye i mitt eget selskap at jeg prater til meg selv også. Prater til playlisten min på winamp NEI IKKE DIN TUR ENNÅ til sangene, og forteller kofferten min at katten ikke ligger oppi den mer, neivel. Jeg tror en dag uten sosial omgang får meg til å gå gal ;D
Gjest StoreSky Skrevet 23. juli 2006 #12 Skrevet 23. juli 2006 Dette gjør jeg -sukker og stønner høyt (og sånn "grrrr" lyd) -nynner og plystrer -ler og griner -banner og kommer med små utbrudd... Gal?
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #14 Skrevet 23. juli 2006 Jeg ler når jeg er alene ja. Gjorde ikke det før da jeg var yngre... men kanskje jeg bare ler lettere nå? Ellers kan jeg både kjefte og smelle når jeg er alene også, og jeg kan ha lange samtaler med meg selv... eller noen andre som trenger å få høre et par ord, selv om de altså ikke er her...
Gjest Gjest_Stemor_* Skrevet 23. juli 2006 #15 Skrevet 23. juli 2006 Bra det ikke er meg! :---D Har tilogmed tatt meg selv i å brøle JAHA når jeg får et frekt gjestesvar i en vennindetråd ← ?????
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #16 Skrevet 23. juli 2006 Ikke du. Slike folk som bare sier "ta deg sammen" uten å kjenne resten av bakgrunnen, de får jaggu et høylytt JAHA, eller DU TRODDE VEL! av meg!
Gjest Tyr Skrevet 23. juli 2006 #17 Skrevet 23. juli 2006 Her på KG har jeg stortsett et smil om munnen hele tiden. Men Bodillen og Frysepulver, har en tone seg i mellom som jeg ler høylytt av.
Gjest Chrizzy Skrevet 23. juli 2006 #18 Skrevet 23. juli 2006 Jeg synes egentlig det høres merkeligere ut at man ikke ler også når man er alene? Det verste er når man ler fordi man tenker på noe teit når det er andre tilstede. Har følt meg skikkelig dum på grunn av det mange ganger. Husket akkurat nå at jeg ble sendt ut på gangen noen ganger på grunn av det, det hadde jeg helt glemt Her en gang kom jeg på noe hysterisk morsomt akkurat når jeg skulle betale noe i en disk. Klarte ikke slutte å le, dama bak disken ble så sur. Hun trodde sikkert jeg flirte av henne. Jeg prøvde å fortelle at det var en vits, men ordene kom bare ut bruddvis, følte meg så dum. Uff! Hun så virkelig rart på meg da jeg gikk ut derfra. Heldigvis var jeg bare på besøk i den byen
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #19 Skrevet 23. juli 2006 Brølhaha! :D Det skjer meg og. Når jeg sitter og hører en spesiell sang, ser jeg for meg en bekjent som sa feil tekst (WHERE'S THAT FUCKING BRIDGE) på gebrokken engelsk, og da ler jeg så det spruter og kommer Eller bare ellers kan jeg gå og flire for meg selv pga noe jeg tenker på. Utrolig pinlig for folk glor så stygt Men skal jeg virekelig brølele foran dataen, da leser jeg den tråden hva kunder sier! Fy fuggel så mye morro :D
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #20 Skrevet 23. juli 2006 Satt å skrattlo for meg selv når jeg leste denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=202441 Det er ikke vondt ment du som startet denne tråden, men jeg så for meg mange komiske situasjoner der enkelte fikk typen sin til å sjekke om de hadde mark i skjeden. Andre igjen tok for seg speil å sjekka sjøl. Tråden utartet seg også noe voldsomt etterhvert. Har all sympati for henne som opplevde dette. Det må ha vært skremmende. Så ja, det hender at jeg ler når jeg er alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå