Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Venninne
Skrevet

Jeg møtte tilfeldig en kamerat i går. Mens vi stod og snakket kom en annen venninne av ham. Hun bor hos ham mens hun studerer. Han har sagt at det er greit, men at han ikke vet hva han vil med henne. Hun er tydelig over ørene forelsket i ham.

Men som sagt har han sagt at han ikke vet om han vil at de skal være kjærester og at han ihvertfall ikke vil ha barn. De har sex, men han har spurt henne om hun går på pillen, for ellers ville han bruke kondom. Hun sa at hun brukte pillen og han har sett disse pillene. Og sett at det forsvinner en hver dag.

Da jeg møtte dem i går stod vi flere stykker og pratet og det ble slik at meg og hun pratet uten at min kamerat hørte.

Jeg hadde babyen min med og denne venninnen var helt i hundre! Så innrømmer hun for meg at hun prøver å lure min kamerat til å gjøre henne gravid! :overrasket: For hun ønsket seg baby. :frustrert: Jeg ble jo helt :overrasket::tristbla: og svarte henne ingenting.

Er det mulig å være både så dum og så sleip?? Fy f... :frustrert:

Jeg skriver det her bare for å få skrevet av meg litt aggresjon for jeg ble rasende!

Bare for ordens skyld: Jeg ringte min kamerat da jeg kom hjem og fortalte ham det. Han sa at han hadde hatt en mistanke og at han har tidligere truet med å kaste henne ut hvis hun finner på noe slikt.

Nå vet han ihvertfall at det ikke hjelper å bare se på p-pillebrettet for å se om det mangler en pille..

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde79
Skrevet

Sjuuuuuukt!! Hun kan ikke være ved sine fulle fem, rett og slett. :overrasket:

Gjest gjest1
Skrevet

noen kvinner er rett og slett slik desverre.....

Skrevet
Jeg møtte tilfeldig en kamerat i går. Mens vi stod og snakket kom en annen venninne av ham. Hun bor hos ham mens hun studerer. Han har sagt at det er greit, men at han ikke vet hva han vil med henne. Hun er tydelig over ørene forelsket i ham.

Men som sagt har han sagt at han ikke vet om han vil at de skal være kjærester og at han ihvertfall ikke vil ha barn. De har sex, men han har spurt henne om hun går på pillen, for ellers ville han bruke kondom. Hun sa at hun brukte pillen og han har sett disse pillene. Og sett at det forsvinner en hver dag.

Da jeg møtte dem i går stod vi flere stykker og pratet og det ble slik at meg og hun pratet uten at min kamerat hørte.

Jeg hadde babyen min med og denne venninnen var helt i hundre! Så innrømmer hun for meg at hun prøver å lure min kamerat til å gjøre henne gravid!  :overrasket:  For hun ønsket seg baby.  :frustrert:  Jeg ble jo helt  :overrasket:    :tristbla:  og svarte henne ingenting.

Er det mulig å være både så dum og så sleip?? Fy f...    :frustrert:

Jeg skriver det her bare for å få skrevet av meg litt aggresjon for jeg ble rasende!

Bare for ordens skyld: Jeg ringte min kamerat da jeg kom hjem og fortalte ham det. Han sa at han hadde hatt en mistanke og at han har tidligere truet med å kaste henne ut hvis hun finner på noe slikt.

Nå vet han ihvertfall at det ikke hjelper å bare se på p-pillebrettet for å se om det mangler en pille..

Skjønner at du trenger å få ut litt :frustrert:

:klem: Synes han er kjempeheldig som har en så god venninne som deg, dette er noe de fleste ville reagert på. Drittkjerring! Slike burde vært sterilisert.

Man blir så paff når man hører slike ting at man ikke helt vet hva man skal si. Ble litt satt ut jeg, kjenner ei som gjorde det samme, og jeg frøs henne ut og vekk.

Bare stå på, synes du er veldig god støtte for ham. :)

Gjest Venninne
Skrevet

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor hun fortalte det til meg! :forvirret: Om jeg blir kjent med henne, så er det uansett han som er min kamerat og det vil være han jeg støtter. Han er verdens beste! Når jeg har hatt problemer, har han alltid stilt opp for meg. Jeg kan ALLTID regne med ham.

På samme måte stiller jeg opp for ham og han hører alltid med meg først hvis han skal noe. Jeg tror nok hun vet dette, så kanskje hun trodde at det var lurt å holde seg "inne" med meg og at hvis hun delte en hemmelighet med meg, så var vi venner. :ler: Ikke vet jeg. Klarer ikke å sette meg inn i tankegangen til sånne idioter.

Gjest Bare innom
Skrevet

Dette er det mest nedrige et kvinnfolk kan gjøre! Jeg blir direkte KVALM når jeg hører slikt.

Dette er også det beste beviset på at om en mann ikke ønsker å bli far, så må han selv ta ansvaret for prevansjon! Selv om det ikke er mange som er så idiotiske som denne kvinnen, så finnes de... dessverre, og en vet ikke hvem som er hvem før en sitter "i fella"!

Skrevet (endret)

Om han ikke vet hva han vil med henne så kan det kanskje være lurt av han å frastå fra å ha sex med henne?? Og ikke minst finne frem dongen om trangen skal bli for stor? Det er ikke riktig av henne å lure han til å bli gravid med henne, men han bør jo kanksje ta sine forhåndsregler? Jeg synes faktisk det er like dumt av han å ha sex med henne jeg da om han vet at hun er forrelsket og han ikke vet hva han vil.

Endret av Kitz
Skrevet

Enig med Kitz.

Ikke noe bra å lure en mann til å bli ufrivillig pappa.

Men ikke noe bra at noen mann har en dame boende som er oppover ørene forelsket og som han da har sex med. Damen får ikke anledning til å legge demper på sine følelser da han nærer oppunder dem og gir føde til forelskelsen gjennom sex og kjærtegn. Og han har det som plommen i egget som får i både pose og sekk uten å måtte ta stilling til hva han ønsker.

Om denne damen nå skulle bli gravid har han ingen andre enn seg selv å takke. Nå er han i tillegg blitt advart.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hun må jo være veldig dum, om hun forteller dette til deg. Noe jeg egentlig finner veldig merkelig, siden hun liksom prøver å lure han.

Gjest Venninne
Skrevet

Hun må nok sikkert flytte nå..

Skrevet
Om han ikke vet hva han vil med henne så kan det kanskje være lurt av han å frastå fra å ha sex med henne?? Og ikke minst finne frem dongen om trangen skal bli for stor? Det er ikke riktig av henne å lure han til å bli gravid med henne, men han bør jo kanksje ta sine forhåndsregler? Jeg synes faktisk det er like dumt av han å ha sex med henne jeg da om han vet at hun er  forrelsket og han ikke vet hva han vil.

:klappe::klappe::klappe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Må si meg enig med Kitz og Litt Lost.

Det er forferdelig dårlig gjort av henne å prøve å bli gravid med denne gutten uten at han "vet" det - men jeg må jo si at denne gutten kanskje har satt seg sjøl i denne situasjonen. Hvorfor i all verden lar han henne bo hos seg når han vet at hun er forelska i han - og så har han sex med henne i tillegg?! Det er ikke akkurat særlig fint gjort det heller.

Antakelig har vel denne venninna store forhåpninger, og det kan han jammen skylde seg selv for.

Får håpe det ikke blir no' baby av det...

Skrevet

Er også enig med Kitz. Fyren kan ikke være skarpeste kniven i skuffen selv, når han fortsetter å ha sex med henne selv når han mistenker at hun prøver å bli gravid. Selv ville jeg ikke ligget med en slik person i det hele tatt.

Gjest Venninne
Skrevet

Nei, hun var nok ikke den som oppfant kruttet, men hun stod j... nærmt da det smalt! :sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Nei, hun var nok ikke den som oppfant kruttet, men hun stod j... nærmt da det smalt!  :sjarmor:

Han har nå ikke stått så langt i fra han heller, for ønsker en seg ikke barn bruker man kondom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...