Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Når man er sulten, men huset er tomt fordi man akkurat har kommet hjem fra ferie... hva gjør man da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestiller mat eller drar til nærmeste bensinstasjon/nattåpne butikk.

Skrevet

Just presis Arkana. Vi landet lørdagskveld sånn i 21-tiden og da dro vi først til Statoilstasjonen og handla inn mat før vi dro hjem. Ikke så mye spennende der akkurat, men greit nok liksom...

Gjest Gjesta
Skrevet

Men klokka er jo så sent nå, det er ikkenoe som er åpent nå...

Gjest gjest1
Skrevet
Når man er sulten, men huset er tomt fordi man akkurat har kommet hjem fra ferie... hva gjør man da?

Da reiser man til den nærmeste du vet har vært hjemme i hele sommer og krever en tre-retters, samtidig som du ber Frysepulver med. NB! Må være poteter

Gjest Gjesta
Skrevet

Ååå jeg vil også ha poteter... Har vært fjorten dager i Hellas og bare spist tzaziki og tomater...

*sulten*

Gjest gjest1
Skrevet
Ååå jeg vil også ha poteter... Har vært fjorten dager i Hellas og bare spist tzaziki og tomater...

*sulten*

Jeg har vært hjemme alene... Da blir det også snaut med poteter...

Synes definitivt du skal følge mitt forslag, da gleder du mange :ler:

Skrevet
Men klokka er jo så sent nå, det er ikkenoe som er åpent nå...

Jammen - er det HELT skvære tomt i skuffer og skap hos dere da? Ikke en gang en suppepose og noen rundstykker i fryser'n som kan varmes opp?

Humpfff...nå ble jeg også sulten!!

Gjest Gjesta
Skrevet

det skulle liksom være noe jeg kunne trylle frem akkurat nå for det er NÅ jeg er sulten. Og dessuten burde jeg legge meg, hodet mitt er framleis på Hellastid så klokka er nesten ett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...