Amanlis Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Jeg lurer rett og slett på hvilke nettsteder dere bestiller klær, kosmetikk osv fra. Leter etter tips om nettsteder hvor jeg kan handle rimelig. Jeg er litt skeptisk til å betale hvor-som-helst med kredrittkort, er det nettsteder jeg bør styre unna, da særlig utenlandske? Selv bruker jeg hm.com mye, men ønsker å "utvide" litt.
Karamba Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Jeg handler også en del hos hm.com, men bruker også Laredoute.no. Disse har mye fint i forskjellige pris-kategorier. Når det gjelder kosmetikk bruker jeg Strawberrynet.com. Her får du tak i de fleste kjente kosmetikkmerker til lavere priser enn det parfymeriene opererer med her hjemme. Er selv på jakt etter utenlandske nettbutikker som selger klær og som sender til utlandet. Hadde vært kult å fått tak i noe som ikke "alle andre går med"....
Gjest Nina Tresno Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 vesker: http://www.nbags.no mote: www.hm.com
Havørna Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 lookfantastic.com shampo, balsam osv. Mye kjekt og rimelig, sender til Norge. strawberrynet.com kosmetikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå