katta23 Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Har kjæresteproblemer. For å gjøre en lang historie kort, har vært på og av med en fyr i en mnd nå. Vi møttes for noen uker siden og hadde helt utrolig sex. Jeg trodde han ville dette, men fikk høre nettopp at det var fordi jeg dro ham med i senga. Jeg tok initiativet, men han sa ikke nei. Hvorfor skyve alt over på meg? Det virker som om han ville at jeg skulle dra ham med i senga.. Så dro han på ferie, ble borte et par uker og kom nettopp hjem. Jeg har prøvd å få kontakt med ham, men han er så kjølig. Han sendte meg en sms imens han var på ferie med en klem, men etter det har han vært helt rar. Det virker ikke som om han vil møtes, spør jeg får jeg aldri noe svar. Jeg trodde jeg kunne stole på ham og fortalte noe som kreves stor tillit å fortelle, og nå blåser han i meg. Jeg sendte ham en sms i går og spurte om han ville finne på noe i helga. Svaret var; "Jeg får se om jeg får tid". Han kunne gå til sengs med meg, men møte meg etter 14 dager igjen er tydeligvis ikke interessant nok. Jeg blir så frustrert, sint og såret for måten han behandler meg på, og jeg har sagt det til ham. Jeg sliter med tillit etter det forrige forholdet jeg var i, dette vet han også. Likevel behandler ham meg som om jeg var en reserve for ham. Jeg har tatt mot til meg og sagt at jeg ikke gidder sitte på gjerdet å vente til han kanskje vil møtes en dag. Jeg har prøvd det meste for å vise ham interesse, og det er svar i form av kanskje, får se osv. Jeg vil ta ham med på kino, ut og spise og slike ting, men føler at jeg ikke er god nok for ham. Hvorfor behandler han meg slik? Da vi møttes var han så kosete og snill, og nå er jeg bare luft. Har jeg gjort noe galt? Jeg får aldri noen vittige svar fra ham. Noen som har en fornuftig forklaring? Vet det kan komme noen svar som svir, men bedre nå enn senere.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Er dette en gammel eller helt ny "venn" av deg? Høres nesten litt som om du var en sommerflørt, sorry jeg sier det, men det er det det virker som for meg. Gjør deg selv en tjeneste, glem han og kom deg videre!
katta23 Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2006 Er dette en gammel eller helt ny "venn" av deg? Høres nesten litt som om du var en sommerflørt, sorry jeg sier det, men det er det det virker som for meg. Gjør deg selv en tjeneste, glem han og kom deg videre! ← Han er en ny en. Første gang vi så hverandre, klarte han ikke ta blikket fra meg. Han er like gammel som meg (23), ser jo at jeg tydeligvis er for gammel for ham når han springer etter småjenter på 15-16 år (små i forhold til ham). Må le litt der. Prøver febrilsk å få ut noe av ham, men imens han var på ferie var han inne på et treffsted på internett og skreiv en hilsen til ei venninne, men han la f... meg ikke noe igjen til meg!!! Er jeg bare en lek for ham? Sist jeg sa til ham at jeg ikke orket mer, ble jeg kjent med en som var interessert i å bli kjent med meg. Og da var han plutselig på hugget og ville ha kontakt. Hva er dette for noe? Han vil ikke ha meg, men ingen andre skal heller få meg??! Minner litt om eksen dette.. Har mest lyst til å gi ham et spark i ræva og gi ham fingern.
katta23 Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2006 Høres ut som en god plan Han virker jo en smule barnslig... ← Takk, trenger litt støtte og motivasjon. Eller kanskje jeg bare skal gjøre som ham, late som jeg ikke eksisterer lengre. Ja, jeg synes også han er barnslig, men er redd for å bli sammen med en som "skal ha barn i morgen" og gifteklar.. Hvis du skjønner. Vil ha en som er seriøs og ærlig, og vil ha et fast forhold, men som ikke trenger springe på byen hver eneste helg. Noen som vet om en slik, hyl ut! Jeg vil ha en mann med stor M og som vet hvordan en kvinne skal behandles. Da smelter jeg garantert! :D
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 SLapp helt av, det kommer nok en dag, mannen med stor M Og noen gutter er slik som du beskriver, tankeløse, og om han går litt etter jenter på 15-16, ja da vil jeg vaffal anbefale deg å droppe han Umoden og barnslig, som bare er ute etter noe enkelt noe! Og du sier du er 23, du har masse foran deg, og flere menn vil nok krysse din vei og en dag så finner du deg selv sammen med den store kjærligheten! Og som en annen sa her, når det gjelder ting å fortelle som krever litt tillit, som er sårbart... vent med det til du er sikker med han du er sammen med
katta23 Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2006 SLapp helt av, det kommer nok en dag, mannen med stor M Og noen gutter er slik som du beskriver, tankeløse, og om han går litt etter jenter på 15-16, ja da vil jeg vaffal anbefale deg å droppe han Umoden og barnslig, som bare er ute etter noe enkelt noe! Og du sier du er 23, du har masse foran deg, og flere menn vil nok krysse din vei og en dag så finner du deg selv sammen med den store kjærligheten! Og som en annen sa her, når det gjelder ting å fortelle som krever litt tillit, som er sårbart... vent med det til du er sikker med han du er sammen med ← Skreiv jeg virkelig kjæresteproblemer? Øhh.. han er vel ikke noe kjæreste akkurat. I så fall burde jeg vel skamme meg. Sendte ham nettopp en mld der jeg spurte om vi skulle finne på noe til uka, men fikk jeg noe svar? Nei! Er så lei av disse barnslige folka. Mulig jeg er masete og barnslig selv nå. Har seriøst vurdert disse greiene som Det Nye legger ut av kontaktannonser. Var en annonse der for noen mnd siden, der en med "todagers skjegg" hadde skrevet inn. Fan, at jeg ikke skreiv til ham! Noen som vet om disse funker, noen som har prøvd? Er litt skeptisk til å begi meg ut på dette (samtidig er jeg så desperat at jeg vil finne en kjæreste nå)..
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #7 Skrevet 23. juli 2006 Skreiv jeg virkelig kjæresteproblemer? Øhh.. han er vel ikke noe kjæreste akkurat. I så fall burde jeg vel skamme meg. Sendte ham nettopp en mld der jeg spurte om vi skulle finne på noe til uka, men fikk jeg noe svar? Nei! Er så lei av disse barnslige folka. Mulig jeg er masete og barnslig selv nå. Har seriøst vurdert disse greiene som Det Nye legger ut av kontaktannonser. Var en annonse der for noen mnd siden, der en med "todagers skjegg" hadde skrevet inn. Fan, at jeg ikke skreiv til ham! Noen som vet om disse funker, noen som har prøvd? Er litt skeptisk til å begi meg ut på dette (samtidig er jeg så desperat at jeg vil finne en kjæreste nå).. ← må flire litt av deg nå det er jo midt på sommeren og den beste tiden på å få seg kjæreste! Hvorfor ikke ta noen turer ut istedenfor å gå "vinterveien" og se kontaktannonser? :-D
katta23 Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. juli 2006 må flire litt av deg nå det er jo midt på sommeren og den beste tiden på å få seg kjæreste! Hvorfor ikke ta noen turer ut istedenfor å gå "vinterveien" og se kontaktannonser? :-D ← Må le jeg også. Jeg er en elendig sjekker og har ikke vært ute på byen på år og dag. Har ikke den beste selvtilliten heller. Kunne trengt en bli ny -dag. Trenger ny klesstil så gutta ser litt etter meg. Er en på jobb som flørter med meg og har fått høre av en kompis av han at denne fyren synes jeg er litt søt.. Jaja.. alle jenter kan vel være søt, men denne fyren er en slik som tar det helt ut og drikker seg full på fest de fleste helgene (eller mest skryt kanskje). Dette er ikke helt min type gutter, bare synd, for han er jo ganske søt da. Er mange jeg synes kunne vært bra nok, problemet er at ingen av disse er interessert i meg. Glemte jo å si en ting; Han som jeg nå har stått i med, sa for en stund siden, da jeg spurte ham om et forhold mellom oss, at vi begge måtte prøve da. Hvorfor i granskauen oppfører han seg som han gjør nå da? Noe jeg ikke gjorde bra nok i senga? For det er visst det eneste gutter tenker på nå (med fare for å erte på meg de som virkelig er seriøse).
Gjest prestekrage Skrevet 23. juli 2006 #9 Skrevet 23. juli 2006 Han svarte som mange menn før han: et av de evindelige svada svarene. Som igjen gjør at vi jenter legger så altfor mye i det- håper og tror, mens han bare har sikret seg tilgang på våre skatter en stund til (når det passer han)!! Hardt og brualt, men har nok hørt samme storyen en haug med ganger før... Opplevd det opptil flere ganger selv også... Men jeg velger se det positive i det: han er ikke ute etter noe forhold (i allefall ikkr pr nå)- men jeg ga han så godt sex at han vil ha mere... (og dersom han ga meg det også så kan det jo hende at han får det også)...
katta23 Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 24. juli 2006 Han svarte som mange menn før han: et av de evindelige svada svarene. Som igjen gjør at vi jenter legger så altfor mye i det- håper og tror, mens han bare har sikret seg tilgang på våre skatter en stund til (når det passer han)!! Hardt og brualt, men har nok hørt samme storyen en haug med ganger før... Opplevd det opptil flere ganger selv også... Men jeg velger se det positive i det: han er ikke ute etter noe forhold (i allefall ikkr pr nå)- men jeg ga han så godt sex at han vil ha mere... (og dersom han ga meg det også så kan det jo hende at han får det også)... ← Jepp, har innsett det nå jeg også. Det ble en sint melding til ham i natt før jeg sovnet, så nå har jeg gitt ham dette sparket i ræva og lar han seile sin egen sjø! Denne fyren er ikke så god i senga, litt, men ikke til å dø for. Han kom to ganger, mens jeg lå der utilfredsstilt. Så derfor vil jeg ha en mann som vet hva han gjør. Så nå går jeg på jobb, og det er noen som kjenner denne fyren. Jeg har nok korte og kontante svar på lur. Ingen skal få legge skylda på meg fordi han er en dritsekk. Vil han leke, så vær så god for meg, men jeg er ikke med på leken. Jeg vil ha et fast forhold, så han er ikke aktuell for meg lengre. Men men.. Det er vel bare å ta det med et smil, lære enda mer av feilen som er begått, rette opp ryggen og gå videre. God morgen til alle forresten.
katta23 Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #11 Skrevet 24. juli 2006 Grrr! Nå blir jeg sint altså! Nå presterte han å komme nå nettopp og logre med halen og blafre med øyevippene som om ingenting hadde skjedd. Han sa hei til meg på msn og jeg sa hei og gikk. Føler ikke for å prate med ham. Gidder ikke disse fyrene som tror jeg er dum og nikker så snart de befaler. Er han helt idiot eller?
barkebille Skrevet 24. juli 2006 #12 Skrevet 24. juli 2006 Jeg tror du bare må innse at han ikke er interessert, og kanskje er en slik en som liker å tvinne deg rundt lillefingeren - eller ha deg på gress om du vil...
katta23 Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #13 Skrevet 24. juli 2006 Jeg tror du bare må innse at han ikke er interessert, og kanskje er en slik en som liker å tvinne deg rundt lillefingeren - eller ha deg på gress om du vil... ← Det har jeg nok allerede sett. Hadde en litt slitsom samtale med ham nå nettopp. Han la skylda på meg fordi vi hadde sex, jeg hadde fått ham til sengs. Og så spurte jeg hva som kom til å skje med oss etter vi hadde sex. Da var svaret at "Hva skjer? Jeg har vært i Syden så jeg vet ikke hva som skjer. Skjer det noe?" Blir så forbanna når jeg hører slike ting. Men han er jo flink til å gi meg inntrykk av at han er skikkelig barnslig. Har kuttet kontakten med ham, så jeg trenger noen dager på å roe det hele ned og komme videre. Men håper ikke det blir så vanskelig når han har oppført seg som en drittsekk.
Gjest Madam Felle Skrevet 24. juli 2006 #14 Skrevet 24. juli 2006 Jeg tror du har lagt mer i det enn han, og derfor er du frustrert nå. Han har ikke sett på deg som sin kjæreste, men som en " venninne med noe attåt". Like greit å kutte ut, siden du ønsker mer enn han.
katta23 Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #15 Skrevet 24. juli 2006 Jeg tror du har lagt mer i det enn han, og derfor er du frustrert nå. Han har ikke sett på deg som sin kjæreste, men som en " venninne med noe attåt". Like greit å kutte ut, siden du ønsker mer enn han. ← Ja, finner vel en som er bedre enn ham.. om noen år. Har vært singel i 3 år nå, så jeg begynner å bli lei av singeltilværelsen.
Gjest Gjest_Leonarda_* Skrevet 24. juli 2006 #16 Skrevet 24. juli 2006 Been there, done that! Vært borti AKKURAT det samme for en del år tilbake. Etter en meget lidenskapelig uke, hvorpå han t.o.m fridde (med litt promille, selvsagt), var det visst plutselig over. Jeg sendte meldinger og ringte men uten nytte. Derfor gav jeg meg veldig fort, og gikk videre i livet! Nytter ikke når folk er sånn- de vil ikke, men har store problemer med å SI det rett ut, tydeligvis... "Vanskelig"....Not.
katta23 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #17 Skrevet 25. juli 2006 Been there, done that! Vært borti AKKURAT det samme for en del år tilbake. Etter en meget lidenskapelig uke, hvorpå han t.o.m fridde (med litt promille, selvsagt), var det visst plutselig over. Jeg sendte meldinger og ringte men uten nytte. Derfor gav jeg meg veldig fort, og gikk videre i livet! Nytter ikke når folk er sånn- de vil ikke, men har store problemer med å SI det rett ut, tydeligvis... "Vanskelig"....Not. ← Har allerede glemt ham. :D Hadde en real krangel med ham i går der jeg fortalte ham rett i trynet at han er en barnslig dritt. Er vel ikke noe bedre jeg da når jeg gjorde dette.. Bare jeg får et blikk fra en gutt, er en på jobb som er litt sånn.. ehh.. se langt inn i øynene. Men jeg våger meg ikke utpå, og så er han forbuden frukt.. Venter bare på at det skal komme en sexy fyr en dag, jeg gidder ikke gjøre noe ennå, har brent meg for mange ganger ved å prøve å sjekke opp folk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå