Gå til innhold

Sjarmør...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg er samboer på tredje året, og egentlig har vi det helt greit sammen. Det går sånn opp og ned - som alt annet her i livet.

Problemet mitt er bare det at for en liten stund siden begynte det en ny gutt på jobben. Han er høy og mørk og utrolig sjarmerende. Jeg har jobbet sammen med ham en dag, men vi sa ikke så mye til hverandre, jeg ble jo helt fjern bare av å se på ham. Virket kanskje litt overlegen, men knærne skalv jo på meg... Turte nesten ikke å si et ord heller... Jeg vet ikke om han i det hele tatt har lagt merke til meg, men han virker litt tilbakeholden (overfor alle). Jeg ser han ikke så ofte fordi vi stort sett jobber til forskjellige tider. Hva kan jeg gjøre overfor han uten å virke helt teit??? Og det største problemet mitt av alle - hva med samboeren min? Foreløpig er jeg jo bare betatt (og kunne aldri tenke meg å være utro hvis sjansen skulle by seg). Hjelp meg, jeg trenger noen kloke råd, vær så snill!

Hilsen fortvilet

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hallo??? Er det ingen som vil hjelpe meg her???

Skrevet

Du spør hva du skal gjøre..

Hva har du LYST til å gjøre da? icon_razz.gif

Personlig så synes jeg du skal droppe hele fyren,du har jo samboer!

Bruk heller denne energien din på HAM.

Jeg synes ikke sånn sikling på andre passer seg når du har følge.

Skrevet

Hva trenger du hjelp til da??

Hvis det er heeeeelt utenkelig at du noensinne kommer til å være utro mot den gutten du har,hvorfor skal du da på død og liv få han til å legge merke til deg???

La nå gutten være i fred og la den lille "forelskelsen" gå over av seg selv.

Ingen grunn til å oppsøke problemer vel??

12

Skrevet

Eh... du som skrev dette innlegget.

Hvorfor skriver du denne tråden hvis du IKKE har tenkt på å gå lenger??? Da er det jo ikke noe problem... Du har jo allerede tolket kroppen din, så det er jo tydelig at du er interessert i mer enn å si hei...

Bare en kommentar. Men, tenk på hva du gjør selvfølgelig, og med hvilket motiv. Å såre andre er aldri noen bra greie.

• 18 år senere...
Skrevet
Gjest Anonymous skrev (På 20.3.2002 den 13.34):

Hei

Jeg er samboer på tredje året, og egentlig har vi det helt greit sammen. Det går sånn opp og ned - som alt annet her i livet.

Problemet mitt er bare det at for en liten stund siden begynte det en ny gutt på jobben. Han er høy og mørk og utrolig sjarmerende. Jeg har jobbet sammen med ham en dag, men vi sa ikke så mye til hverandre, jeg ble jo helt fjern bare av å se på ham. Virket kanskje litt overlegen, men knærne skalv jo på meg... Turte nesten ikke å si et ord heller... Jeg vet ikke om han i det hele tatt har lagt merke til meg, men han virker litt tilbakeholden (overfor alle). Jeg ser han ikke så ofte fordi vi stort sett jobber til forskjellige tider. Hva kan jeg gjøre overfor han uten å virke helt teit??? Og det største problemet mitt av alle - hva med samboeren min? Foreløpig er jeg jo bare betatt (og kunne aldri tenke meg å være utro hvis sjansen skulle by seg). Hjelp meg, jeg trenger noen kloke råd, vær så snill!

Hilsen fortvilet

Så deilig da. Alle har lov til å fantasere. Tenk på han neste gang du onanerer. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Kan du ikke bare nyte crushet? Så lenge du har klare grenser er det ingen fare.

AnonymBruker
Skrevet

18 år senere😂😂

Anonymkode: 6e14f...878

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...