Linn3c Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 I motsetnad til der me bur no, skal me i det nye huset ha bosspannet (søppelspannet) ståande i rommet. Fins det andre stilige bosspann enn Vipp sine?
Gjest Esc Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 For å være helt ærlig, så er svaret nei. Har aldri sett noen søppelbøtter som er like stilig. Har selv to - ett i hvitt og ett i stål.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 Synes Brabantia sine er finere enn Vipp. Enkle i formen og gjør lite ut av seg. Vil ikke ha en søpplebøtte som skriker "se på meg"...
Sunbird Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har en i fra bohus, som er helt enkel, kun i stål. Grei nok, står kun i ett hjørne og vises ikke så godt allikevel.
Snuppelure Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har denne fra Brabantia og er veldig fornøyd. Slipper alt søl og griseriet som det lett blir inne i skap. Deilig med lokk og pedal som gjør at jeg ikke berører spannet eller skapdører med hendene mens jeg lager mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå