Gå til innhold

Ansiktsmaske

annine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lanyah

Grønnleire er bra! :) Dessuten er det billig også!:) Ellers har ikke jeg funnet noen spesiell favoritt enda..., skal prøve masker fra Declèor nå. Venter på de i posten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Grønn leire får du i helsekostbutikker. Dr.Hauschka har en leiremaske i pulverform (du blander den til med vann) som er veldig bra. Anbefaler å ta et dampbad før du tar rensemaske; da får du åpnet opp porene og masken blir mere virksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lanyah
Grønn leire får du i helsekostbutikker. Dr.Hauschka har en leiremaske i pulverform (du blander den til med vann) som er veldig bra. Anbefaler å ta et dampbad før du tar rensemaske; da får du åpnet opp porene og masken blir mere virksom.

:enig_anim:

Jepp, dampe ansiktet først er bra! :) Du kan blant annet kjøpt grønnleire enten i ferdig leire, eller pulver som du blander selv med vann, de selger det på Klikk sin Spa Shop! Eller om du søker på google, får du opp masse forskjellig. Leieren jeg har brukt heter Argilez, og den synst jeg var bra og billig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig_anim:

Jepp, dampe ansiktet først er bra! :) Du kan blant annet kjøpt grønnleire enten i ferdig leire, eller pulver som du blander selv med vann, de selger det på Klikk sin Spa Shop! Eller om du søker på google, får du opp masse forskjellig. Leieren jeg har brukt heter Argilez, og den synst jeg var bra og billig! :)

argiletz leire er et must for huden min, kjøpte soltørket leire for et år siden, og har enda en del igjen.

anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
argiletz leire er et must for huden min, kjøpte soltørket leire for et år siden, og har enda en del igjen.

anbefales!

hvor kjøpte du dette? hvor mye kostet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...