Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Hei! Bør jeg være i et forhold der jeg ikke er forelsket, men bare er sammen for å ikke såre kjæresten min???? Vi er også veldig forskjellige..... Jeg er kjempe glad i kjærsten min, men ser ingen fremtid sammen for oss to Alt er kaos, hva skal jeg gjøre????
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Gjør det slutt. Alltid vanskelig å gjøre det slutt med noen man er gald i, men slemt å fortsette å være sammen uten å være forelska. Fortell hva du føler og gjør dere begge en tjeneste.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 og du kan jo beholde han som en god venn :D om det går an da såklart, et brudd kan jo være sårt uansett... Lykke til uansett hva som skjer!
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Hvor lenge har dere vært sammen da? Forelsekelen legger seg til ro etterhvert vettu.. Kan ikke gå rundt å være forelsket i kjæresten sin resten av livet!
Gjest seroxata Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 jeg prøvde å holde ut i et slikt forhold, og det gikk dårlig! det blir urettferdig mot både deg og han, og selv om det virker utrolig fælt i begynnelsen, så er det beste å være ærlig! og tro meg, han vil bli enda mer såret om han finner ut at du har vært i forholdet bare for ikke å såre han.. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå