Gjest Beskymret jusstudent. Skrevet 23. juli 2006 #1 Del Skrevet 23. juli 2006 Begynte paa jusstudiet vaaren 2006.(januar). Har da gaatt paa nesten alle forelesningene, men vaert veldig UMOTIVERT(begynte rett etter vgs,.er 20 aar naa..nettopp fyllt). Har derfor ikke lest saerlig mye..og mars- august har vaert REN FERIE og masse jobbing. Lurer paa om jeg enda kan greie og ta igjen saa mye paa 5 mnd og ta eksamen i desember? Noen raad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #2 Del Skrevet 23. juli 2006 Man kan alltid klare, om man virkelig setter seg inn i det. Men da tror jeg du må jobbe hardt hardt hardt og lese og studere sånn omtrent hele tiden! Tenk deg til at halve studiet er borte allerede, så du må jobbe dobbelt så mye for å ta igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 helt ærlig..... første året på juss er det enkleste av alt!!! det er bare å lese seg til!!! inget problem! er du skolevant og flink til å lese, så skal det ikke være noe problem... men mangler motivasjonen allerede nå, ville jeg ha vært litt i tvil...for det blir bare verre!!! jeg er på 3 året og det er så vanskelig at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne...... så da syne sjeg du skal tenke deg om en ekstra gang;) lykke til uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trdstrter Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 tror jg satser paa aa prove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå