Gå til innhold

som katt og hund...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har fått en liten pus! (jee!) den er veldig trygg på mennesker, selv på nye og fant seg godt til rette her hjemme. Søsteren min har en hund, vi hadde jo håpet at hun kunne passe han når vi er på ferie og sånn, men etter et møte mellom pus og hunden ble jeg usikker... Han ble så UTROLIG redd!! freste og gjemte seg. vi ga den mye tid og dette var hjemme i hans trygge omgivelser, men det gikk ikke i det hele tatt! jeg lurer på om vi skal fortsette å la de møtes og la henne passe han alikevel sånn at den venner seg til hunden. Er det noen som har noen erfaringer? kan han venne seg til hunden? så liksom litt stygt ut..:S

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Pusen min brukte nesten et halvt år på å vende seg til den nye hunden vår... Når vi har passet andes hunder har mine egne pusekatter holdt seg langt unna. Katten må hvertfall få en del trygge rømningsveier/ steder og opphplde seg!

Gjest Gjest
Skrevet
vi ga den mye tid og dette var hjemme i hans trygge omgivelser, men det gikk ikke i det hele tatt!

At katten er i sine egne omgivelser betyr ikke nødvendigvis at den blir tryggere på andre dyr-tvert imot! Katter er jo veldig territorielle, og katten følte nok området sitt innvadert av en fremmed, så den måtte forsvare territoriet.

dere får nesten vurdere hvor mye dere har lyst til å prøve før dere gir opp å kunne ha dem sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...