Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

I fjor klaget jeg på at jeg fikk fjerner etter litt soling. I år har jeg vært flinkere til å sole meg, og nå er de ikke bare på snyteskaftet mer, men på kinnene og nedover.

Kan gå med på at nesefregner er sjarmerende, men er det virkelig pent når de sprer seg som et virus slik? Jeg ser skitten ut! :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det er det ikke. Har akkurat det samme som deg, både i ansiktet og på armene. Hadde gjerne sett at jeg ble kvitt dem.

Gjest gjest1
Skrevet

Enten være likbleik eller ha fjerner. For en hyggelig skjebne, da.

Gjest Gjest
Skrevet

I know. Og ikke nytter det med foundation heller. Da ser jo fregnene enda mer grå og skitne ut.

Skrevet

Har samme problem. Bare at jeg har fregner året rundt, som blir verre av solen. Synes også det ser skittent ut. Skulle gjerne hatt fin, ensfarget hud.

Gjest fluesmekker
Skrevet

Å, hvis dere ikke vil ha de, kan jeg få de?! Jeg har fire fregner på nesen om sommeren og skulle gjerne hatt fler. Syntes fregner er kjempepent.

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg også skulle ønske jeg hadde det! :sur:

Gjest gjest1
Skrevet

Fregner ser sunt og friskt ut (jeg har fregner selv). Et solpudder kan være med på å jevne ut slik at man ikke ser så "skitten" ut. Hvis huden er lys, men fregnete, vil et honningfarget solpudder være finere enn et brunt.

Skrevet
Å, hvis dere ikke vil ha de, kan jeg få de?! Jeg har fire fregner på nesen om sommeren og skulle gjerne hatt fler. Syntes fregner er kjempepent.

*rekke over prikkene*

Skrevet

Jeg har aldri tenkt på at fregnete folk ser skitne ut, men dog, kanskje det jeg tror har vært skitne mennesker i realiteten har vært fregnete mennesker? Tror egentlig ikke det, men.

Jeg har mange føflekker på ryggen. De ser mer skitne ut tror jeg. De ville jeg gjerne vært kvitt.

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg har, og aksepterer det. Bruker solpudder, og syns selv jeg ser frisk ut med litt mer farve(fregner) om sommeren. Ikke alle kan være like! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, men så rart de plutselig kommer nå, 20 år etter jeg burde oppdaget dem :-/

Gjest Lanyah
Skrevet
Jeg også skulle ønske jeg hadde det! :sur:

Helt fregnefri hud altså...! Har så mye på nesen, og i sola blir det bare enda verre!

Men har prøvd å leve med de nå..., mange har sagt at det er søtt med fregner...!

Gjest Gjest
Skrevet
Fregner ser sunt og friskt ut (jeg har fregner selv). Et solpudder kan være med på å jevne ut slik at man ikke ser så "skitten" ut. Hvis huden er lys, men fregnete, vil et honningfarget solpudder være finere enn et brunt.

Usj, vet ikke om jeg tør å gå den veien igjen. Det forrige solpudderet jeg hadde gjorde meg oransje.

Helt fregnefri hud altså...! Har så mye på nesen, og i sola blir det bare enda verre!

Men har prøvd å leve med de nå..., mange har sagt at det er søtt med fregner...!

Det er søtt, men ikke når man har 20 millioner av dem.

Gjest gjest1
Skrevet

Dumt at man ikke kan heller se naturlig ut, enn å hive på seg masse pudder. Bruker kun sminke på øynene, men det blir for mye med fjeset.

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg er enig i at for mye synst ikke jeg heller blir søtt..., men prøver å leve med det uansett..., og stole på at folk mener det når de sier det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...