Gå til innhold

Bursdagsgave til 8 åring?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva kjøper man til ei jente på 8 år? Aner ikke hva hun leker med til daglig. Noen her som har noen ideer som kan slå an?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bare innom
Skrevet

Det kommer selvfølgelig an på pris, men et eller annet med Bratz er vel fremdeles temmelig populært...?

Musikk er vel også en gave som sjelden slår feil. (evt gavekort på musikk)

Ellers er dagbok m/ en fin penn en fin gave som jenta mi satte stor pris på i den alderen.

Klær er alltids populært, men selv er jeg mest glad i å gi bøker.

Gjest gjest1
Skrevet

Min søster fyller snart åtte, og hun leker endel ute for tiden, så hoppetau og strikk etc hadde gått rett hjem. Ellers leker hun med Bratz, og liker å tegne og male. Når jeg og den andre søsteren vår var på den alderen dreit vi loddrett i klær, men hun som er yngst elsker det. Hun shopper og matcher klær så det griner etter.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Tusen takk for tips! Dagbok er kanskje ikke så dumt........ Noen her som har tips til en cd som kan være grei på hennes alder. Vet hun fikk en cd spiller til jul. Strikk og hoppetau har hun.

Tar gjerne imot flere tips!!

Gjest gjest1
Skrevet

Alle sånne hit-samlinger pleier å funke. De har alltid noen favoritter der. Ellers er det jo ikke så lenge til skolestart, nye ting til pennalet, blyanter og fine viskelær er også populært

Gjest gjest1
Skrevet

Bratz kom jo med egen CD her før jul, men den er kanskje litt "gammel" nå.

Ellers har du jo absolute music eller noe i den duren (om det finnes enda ;)) som sikkert slår an?

Har ikke peiling egentlig, men slenger meg på tråden da søstra mi fyller 7 eller 8 år nå i august, aner ikke selv hva jeg skal kjøpe egentlig...

Gjest Gjest
Skrevet

På Riktige Leker har de kjempefine perlesett med perler, anheng, tråd osv til å lage egne smykker.

Vet ikke hvilken type hun er -noen ville jo foretrekke en fotball...

Skrevet

Jeg er tante til ei som fylte 8 for noen uker siden, det hun absolutt IKKE ville ha var bøker, dagbok eller skrivesaker. Hun begynner i 3 klasse til høsten og har slitt en del med å lære seg å lese og er ikke så flink til å skrive ennå.. Så hun vil helst ikke ha noe sånt!

Hun opplevde det som veldig sårt da hun fikk en dagbok og penn av bestemor slik at hun kunne øve seg på skrivingen i sommer, det var jo godt ment men det ble nok ikke oppfattet slik.....

Klistremerker, bratz, lag din egen veske / lag ditt eget smykke sett, dvd filmer, cd er er sikkert populært :)

Skrevet

Med fare for å være alt for politisk korrekt, : ikke kjøp Bratz. Se åssen de ser ut da! Fysj :overrasket:

Gjest gjest1
Skrevet
Med fare for å være alt for politisk korrekt, : ikke kjøp Bratz. Se åssen de ser ut da! Fysj  :overrasket:

hihi.

synd at mote er mote ;)

Gjest gjest1
Skrevet
:ler: Jeg synes Bratzene er usannsynlig stygge, men hvis jeg hadde kjøpt en pen Barbie hadde hun vel sett rart på meg ;)
Gjest Gjesta
Skrevet

En spennenede lydbok, noen skikkelig kule tusjer og en tegneblokk.

Skrevet

Har en jente på åtte år selv. Polly Pocet er veldig populært. De koster fra 40 kroner og opp til flere hundre. Polly er en liten dukke (ca 15 cm høy) m "gummi" klær. Man kan samle på de og er lette å ta med seg hvis man skal gå på besøk til noen for å leke.

Når det gjelder musikk er nyeste Ravi som er tingen :ironi:

Lykke til

Gjest gjest1
Skrevet
Har en jente på åtte år selv. Polly Pocet er veldig populært. De koster fra 40 kroner og opp til flere hundre. Polly er en liten dukke (ca 15 cm høy) m "gummi" klær. Man kan samle på de og er lette å ta med seg hvis man skal gå på besøk til noen for å leke.

Når det gjelder musikk er nyeste Ravi som er tingen  :ironi:

Lykke til

Jøss, Polly har vokst da? :klø: Da jeg gikk i fjerde hadde vi noen bokser med forskjellige tema-hus som vi åpnet som skjell. Selve Polly og vennene hennes var knappe centimeteren store...

Skrevet

Ops...Tok litt i der. Nå har jeg målt en Polly Pocet og den er 9 cm høy.

:husarbeid:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...