Adonia Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 (endret) hadde ordnet med lån og skulle begynne å gå på visninger. men så fikk han varsel om innkalling i posten (januar 2007) dette ødelegger mye for oss, jeg har gledet meg så mye og endelig var alt i orden. nå er vi redd for å sitte igjen med lån/husleie vi ikke kan betale. for militæret dekker kun hans utgifter hvis boforholdet er opprettet senest FIRE måneder før innrykkbo (fra forsvarsnett). og det er ikke sikker vi finner noe innen en måned, for det virket på dem som at man måtte ha bodd der i 4 måneder og at det ikke holdt med å ha kjøpt leiligheten innen fristen. vi spurte angående å få utsettelse, og det virket som de ikke kunne si noe om før han har fått selver innkallelsen (om 2 måneder eller rundt der). hva skal vi gjøre? veldig kjedelig å måtte vente i 1,5 år til han er ferdig med førstegangstjenesten. hva skal vi gjøre? er så fortvilet han har ikke lenger lyst til å være i militæret, men er det mulig å slippe? hva med utsettelser? Endret 24. juli 2006 av Adonia
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Fikk han innkalingen i 2006 og skal i militæret i 2007? Da har dere jo hatt et halvt år på dere å planlegge da.
Adonia Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2006 så at jeg hadde skrevet feil årstall , han fikk innkallinga for ca en uke siden og skal inn i januar 2007!
Ugla Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Bankene gir vel ofte utsettelse med betaling av lån, p.g.a. militære...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå