Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #1 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei! Sambo er plaget med endel hår på rygg, bryst osv som gjør at han blir fort veldig varm, svett, klam og går over til å klø. Vurderer derfor å finne en måte å fjerne disse hårene. Hørt noe om en klinikk som fjerner hårene permanent, men da må de ta ett og ett hår strå? Noe som vil ta eeeeevigheter, og koster sikkert noen 10000 kroner. Går det an å bruke noe annet? F.eks epileringsmaskin? Vil den fjerne hårene slik at det blir mindre etterhvert? Gjør det noe at den er beregnet på kvinner? Hva er egentlig forskjellen? Håper noen har noen supre tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 23. juli 2006 #2 Del Skrevet 23. juli 2006 Gjør det noe at den er beregnet på kvinner? En epilator er beregnet på å nappe ut hår, tror neppe den ser forskjell på mannehår og damehår. Voks er også fine greier (men litt klinete). Barbering er ikke å anbefale, det er skikkelig udigg med stikkete brystkasse, dessuten må han da sannsynligvis barbere hver eneste dag for å holde det noenlunde glatt. Kjedelig i lengden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #3 Del Skrevet 23. juli 2006 Epilator går fint på ryggen, har t.o.m fått kommentarer på at det er BEHAGELIG (gale mann). Bare husk å smør ryggen in med et eller annet etterpå, hampsalve fungerer fint her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 23. juli 2006 #4 Del Skrevet 23. juli 2006 Det har kommet Veet for menn nå. Voksing i salong ville jeg foretrukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #5 Del Skrevet 23. juli 2006 *Trådstarter* Da tror jeg at jeg skal prøve å få kjøpt en bra epileringsmaskin til han Hvis jeg ikke får brukt den på han, så får jeg bruke den selv *knis* Han er veldig sjenert over kroppen sin pga hårene, så tror i hvertfall ikke jeg ville fått han inn i noe salong for å fjerne det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #6 Del Skrevet 24. juli 2006 *Trådstarter* Nå har jeg bestilt philips satin ice epilerinsmaskin. Den var dyr, 800 kroner, men den skal visst være bra (?). Skal være med avkjøling i hvertfall.. Noen som har erfaring med den? Er glad det er 14 dagers angrerett ved kjøp over nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå