tuva77 Skrevet 30. desember 2002 #1 Skrevet 30. desember 2002 Har noen tips om hvordan jeg kan lage bordkort til mitt bryllup, hører gjerne på hva du hadde som bordkort i ditt bryllup
gleder meg! Skrevet 31. desember 2002 #2 Skrevet 31. desember 2002 Hei... Vi har tenkt å skjære opp bjørkeskiver og brenne inn. fremsiden; gjestensnavn baksiden; bruden & brudgommensnavn etternavn og dato Tror det blir stilig!!!
Augustbrud02 Skrevet 2. januar 2003 #3 Skrevet 2. januar 2003 Her er noen bordkortforslag vi laget før bryllupet vårt: http://www.kvinneguiden.no/bryllup/inspira...rdkort_kk.shtml Her er noen andre forslag: http://www.kvinneguiden.no/bryllup/inspira.../bordkort.shtml Dette er bordkortene vi hadde (litt vanskelig å se kanskje): http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bor...ddekorasjon.jpg
Tvilling76 Skrevet 2. januar 2003 #4 Skrevet 2. januar 2003 Var på biblioteket før jul og leide en bok som heter "Kort om kort". Her har du masse gode forslag både til bordkort og invitasjoner. Fine forklaringer på hvordan man skal gjøre, og nøye beskrivelse av alt utstyret som trengs. Boken er laget i samarbeid med Panduro. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2003 #5 Skrevet 2. januar 2003 Vi skal lage små brudgommer og bruder med skilt, hvor navnene skal stå. De blir ca fem cm høye, og kjempesøte! Har bestilt fra Panduro. Lykke til! :D
vinterbrud 010203 Skrevet 3. januar 2003 #6 Skrevet 3. januar 2003 Vi gifter oss 1. februar og velger derfor en kanskje mer "vinterlig" stil, men jeg nevner den allikevel. På Ikea får du kjøpt fire telysglass (blanke og enkle) for 10,- Øverst på kanten tok vi lim med limpistolen og dyppet i perlesukker. Det ser da ut som en frostet kant. Deretter har vi skrevet navnene til gjestene utenpå telysglasset med en tubepenn som vi kjøpte på Panduro. Vi er utrolig fornøyde med resultatet og tror at det vil bli nydelig når 80 telys lyser på bordet når gjestene setter seg til festmiddagen!
Gjest mummi Skrevet 3. januar 2003 #7 Skrevet 3. januar 2003 jeg kjøpte terrakotta hjerter på panduro,med oppheng. min søster sprayet de med sølvlakk skrev navnene med gull maling,hun brukte veldig fine bokstaver.også knyttet vi en liten sløyfe i gull i opphenget. dette synes vi ble fint .
meta Skrevet 3. januar 2003 #8 Skrevet 3. januar 2003 Våre er veldig enkle og nesten makne til invitasjonene. De er i hvitt tykt blankt ark som er brettet i to sånn at det står oppå har jeg limt et transparent lilla ark som jeg klippet med mønstersaks. I et hjørne har jeg laget et lite hjerte av lilla transparente perler og ståltråd. Det ble veldig enkelt og fint egentlig
Tiffany Skrevet 3. januar 2003 #9 Skrevet 3. januar 2003 Hei Vi skal ha sølv rammer med navnene i. Vi printer også et lite monogram nederst i høyre hjørne. Tiffany :-)
Lady79 Skrevet 4. januar 2003 #10 Skrevet 4. januar 2003 Hei!! Vi skal ha små brudebuketter til bordkort. De er i bryllupsfargene våre rødt, hvitt og blått. Og på en sliten "flik" papir som stikker ut under buketten skal vi skrive navnene...litt vanskelig og forklare.... Lykke til!!
anka Skrevet 4. januar 2003 #11 Skrevet 4. januar 2003 Vi giftet oss 8.juni.02. Og jeg lagde gips hjerter, malte de blå(da det var gjennomgangs fargen vår), skrev navnene med guld penn. Det blei ikke gærent det altså. Lykke til!!!!!!!!!!! :D
Gjest Imax Unplugged Skrevet 4. januar 2003 #12 Skrevet 4. januar 2003 Jeg skal pynte vinglass med vårt monogram og bryllupsdato på glasset, og navnet på gjesten på stetten. Navnet på gjesten har jeg tenkt til å skrive med tusj etter at jeg har brent inn monogram og bryllupsdato, for da kan man vaske det av etterpå på de glassene som er igjen... Ellers vet jeg om noen som lager gipshjerter og maler dem i farver, og så fester en tynn ståltråd gjennom. Ståltråden bøyer man i en krok i enden, og der henger man navnelapp. Bare fantasien begrenser! Bordkortene er også viktige å se i sammenheng med resten av bordpynten..
KL Skrevet 4. januar 2003 #13 Skrevet 4. januar 2003 Jeg skal legge en rød rose på hver tallerken med en liten lapp med navnet på. Brudebuketten min skal bestå av røde roser :D
Nitha Skrevet 5. januar 2003 #14 Skrevet 5. januar 2003 Vi har tenkt å lage spiselige bordkort. En kompis som er kokk lager ei nydelig sjokoladekake, som vi skjærer ut i biter (hjerter kanskje) og skriver navnet i hvit glasur. Nitha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå