Gå til innhold

bordkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tips om hvordan jeg kan lage bordkort til mitt bryllup, hører gjerne på hva du hadde som bordkort i ditt bryllup :P:hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Vi har tenkt å skjære opp bjørkeskiver og brenne inn.

fremsiden;

gjestensnavn

baksiden;

bruden & brudgommensnavn

etternavn

og dato

Tror det blir stilig!!!

Skrevet

Var på biblioteket før jul og leide en bok som heter "Kort om kort".

Her har du masse gode forslag både til bordkort og invitasjoner. Fine forklaringer på hvordan man skal gjøre, og nøye beskrivelse av alt utstyret som trengs.

Boken er laget i samarbeid med Panduro.

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal lage små brudgommer og bruder med skilt, hvor navnene skal stå. De blir ca fem cm høye, og kjempesøte!

Har bestilt fra Panduro.

Lykke til! :D

Skrevet

Vi gifter oss 1. februar og velger derfor en kanskje mer "vinterlig" stil, men jeg nevner den allikevel. På Ikea får du kjøpt fire telysglass (blanke og enkle) for 10,- Øverst på kanten tok vi lim med limpistolen og dyppet i perlesukker. Det ser da ut som en frostet kant. Deretter har vi skrevet navnene til gjestene utenpå telysglasset med en tubepenn som vi kjøpte på Panduro. Vi er utrolig fornøyde med resultatet og tror at det vil bli nydelig når 80 telys lyser på bordet når gjestene setter seg til festmiddagen!

Skrevet

jeg kjøpte terrakotta hjerter på panduro,med oppheng.

min søster sprayet de med sølvlakk skrev navnene med gull maling,hun brukte veldig fine bokstaver.også knyttet vi en liten sløyfe i gull i opphenget.

dette synes vi ble fint .

Skrevet

Våre er veldig enkle og nesten makne til invitasjonene.

De er i hvitt tykt blankt ark som er brettet i to sånn at det står oppå har jeg limt et transparent lilla ark som jeg klippet med mønstersaks. I et hjørne har jeg laget et lite hjerte av lilla transparente perler og ståltråd. Det ble veldig enkelt og fint egentlig :)

Skrevet

Hei

Vi skal ha sølv rammer med navnene i. Vi printer også et lite monogram nederst i høyre hjørne.

Tiffany :-)

Skrevet

Hei!!

Vi skal ha små brudebuketter til bordkort. De er i bryllupsfargene våre rødt, hvitt og blått. Og på en sliten "flik" papir som stikker ut under buketten skal vi skrive navnene...litt vanskelig og forklare....

Lykke til!!

Skrevet

Vi giftet oss 8.juni.02. Og jeg lagde gips hjerter, malte de blå(da det var gjennomgangs fargen vår), skrev navnene med guld penn. Det blei ikke gærent det altså.

Lykke til!!!!!!!!!!! :D

Gjest Imax Unplugged
Skrevet

Jeg skal pynte vinglass med vårt monogram og bryllupsdato på glasset, og navnet på gjesten på stetten. Navnet på gjesten har jeg tenkt til å skrive med tusj etter at jeg har brent inn monogram og bryllupsdato, for da kan man vaske det av etterpå på de glassene som er igjen...

Ellers vet jeg om noen som lager gipshjerter og maler dem i farver, og så fester en tynn ståltråd gjennom. Ståltråden bøyer man i en krok i enden, og der henger man navnelapp.

Bare fantasien begrenser! Bordkortene er også viktige å se i sammenheng med resten av bordpynten..

Skrevet

Jeg skal legge en rød rose på hver tallerken med en liten lapp med navnet på.

Brudebuketten min skal bestå av røde roser :D

Skrevet

Vi har tenkt å lage spiselige bordkort.

En kompis som er kokk lager ei nydelig sjokoladekake, som vi skjærer ut i biter (hjerter kanskje) og skriver navnet i hvit glasur.

Nitha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...