Gjest blir gal Skrevet 23. juli 2006 #1 Del Skrevet 23. juli 2006 Hva gjør man....Er jeg den eneste kåte? Jeg er singel og bor kollektivt i ei hytte med bare kvinner. Det er lytt... De er 20 år eldre enn meg, så jeg er femte bein... kansksje.... Men alle har jo m,enn Men ikke jeg... Jeg er begynt drpømme at det går, for meg, med tasting puppene... Fikk fem kondoma hos en kamerat. Ja, dette er vega, den tørre gamla, men nå er hver celle i min hud sencibar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. juli 2006 #2 Del Skrevet 23. juli 2006 Du er nok ikke den eneste som er singel og kåt og drømmer om ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nøden Skrevet 23. juli 2006 #3 Del Skrevet 23. juli 2006 Yes - me too Er singel og att på til har jeg ikke elskeren min lengre Er kåt ja, men og lei meg fordi jeg savner sååååååå fælt å bare MÅTTE ha en mann og følelsen er gjensidig. Har ikke hatt sex på mange, mange uker nå og det merkes! Fader og, kan noen vennligst introdusere meg for en dødskjekk mann som er klar for masse sex?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #4 Del Skrevet 23. juli 2006 Yes - me too Er singel og att på til har jeg ikke elskeren min lengre Er kåt ja, men og lei meg fordi jeg savner sååååååå fælt å bare MÅTTE ha en mann og følelsen er gjensidig. Har ikke hatt sex på mange, mange uker nå og det merkes! Fader og, kan noen vennligst introdusere meg for en dødskjekk mann som er klar for masse sex?? ← bare å ta deg en tur på byen det, kryr nok av masse menn som er klar for masse sex! Er du heldig finner du også en lekker en, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #5 Del Skrevet 23. juli 2006 Du er den eneste kåte i verden, ja. Taster du med puppene sier du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. juli 2006 #6 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Yes - me too Er singel og att på til har jeg ikke elskeren min lengre Er kåt ja, men og lei meg fordi jeg savner sååååååå fælt å bare MÅTTE ha en mann og følelsen er gjensidig. Har ikke hatt sex på mange, mange uker nå og det merkes! Fader og, kan noen vennligst introdusere meg for en dødskjekk mann som er klar for masse sex?? ← Wow! Har du ikke hatt sex på flere uker?? Jeg har en følelse av at jenter kan bli avhengig av sex... Hadde det ikke vært for at jeg elsker dere, så hadde jeg hata dere!!! Jeg syns ikke det er så forferdelig å gå sexløs i lange perioder. Jeg har ikke sex veldig ofte akkurat, men enda er det ikkeno problem for meg å stå over hvis jeg får sjangsen. Det er rett og slett ikkeno jeg føler at jeg trenger! Det er kos da, men ikke en nødvendighet Endret 23. juli 2006 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 23. juli 2006 #7 Del Skrevet 23. juli 2006 Wow! Har du ikke hatt sex på flere uker?? Jeg har en følelse av at jenter kan bli avhengig av sex... Hadde det ikke vært for at jeg elsker dere, så hadde jeg hata dere!!! Jeg syns ikke det er så forferdelig å gå sexløs i lange perioder. Jeg har ikke sex veldig ofte akkurat, men enda er det ikkeno problem for meg å stå over hvis jeg får sjangsen. Det er rett og slett ikkeno jeg føler at jeg trenger! Det er kos da, men ikke en nødvendighet ← Må si meg enig her. Sex er deilig. Sex er SKIKKELIG deilig. Men det er ikke sex jeg blir avhengig av. Etter at exen slo opp, gikk jeg uten sex i over halvannet år, men det var nærheten jeg savnet. Det rent seksuelle kan jeg ta hånd om selv. Bokstavelig talt. Nei, det er ikke like deilig som mus, men tissen min er ikke så fryktelig kresen, egentlig. Det jeg trenger mest av alt er en jente jeg kan holde og beskytte. Ei jeg føler elsker meg og lyster etter meg. Selv om jeg har fått høre av samtlige jenter jeg har vært sammen med, at de aldri har møtt noen med så stor sex-appetitt som meg, så er det rett og slett ikke verdens undergang om jeg ikke får meg. Men å ha noen å våkne opp sammen med, det er viktig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Girlpower_* Skrevet 24. juli 2006 #8 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Det er vel høysesong for kåte mennesker nå på sommeren. Tynn-kledde mennesker som viser fram bar hud og som oser av seksualitet. Tro meg, jeg er også gira på å få meg noe snart! Jeg kom over en veldig bra bok på nettet som forteller hvordan jenter (og gutter) kan tiltrekke seg menn (og kvinner). Boken er utrolig bra. Får vel kalle den et singel-must! Så nå skal jeg ut å flørte! He,he! http://www.000relationships.com/ Endret 29. juli 2006 av Druscilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #9 Del Skrevet 24. juli 2006 Gjest over her. Wow! Har du ikke hatt sex på flere uker?? Jeg har en følelse av at jenter kan bli avhengig av sex... Hadde det ikke vært for at jeg elsker dere, så hadde jeg hata dere!!! Jeg syns ikke det er så forferdelig å gå sexløs i lange perioder. Jeg har ikke sex veldig ofte akkurat, men enda er det ikkeno problem for meg å stå over hvis jeg får sjangsen. Det er rett og slett ikkeno jeg føler at jeg trenger! Det er kos da, men ikke en nødvendighet ← Jeg har vel ikke blitt/er avhengig av sex..det er mer det at den sex'en jeg hadde med han som var "pulekompisen" min var så fantastisk. Så er det nok noe med hvilken årstid vi er inne i og tenker jeg.. Jeg føler jeg "trenger" sex. Det vil si når jeg sier det er gått mange, mange uker snakker jeg noen måneder. Og ja - da starter fantasiene mine om at jeg bare får meg noe, og det skikkelig. Sånn er det bare Synd for meg bare, at jeg er så kresen og vil ikke ha hvem som helst - da ender en nemlig opp med perioder uten noe da. Må si meg enig her. Sex er deilig. Sex er SKIKKELIG deilig. Men det er ikke sex jeg blir avhengig av. Etter at exen slo opp, gikk jeg uten sex i over halvannet år, men det var nærheten jeg savnet. Det rent seksuelle kan jeg ta hånd om selv. Bokstavelig talt. Nei, det er ikke like deilig som mus, men tissen min er ikke så fryktelig kresen, egentlig. Det jeg trenger mest av alt er en jente jeg kan holde og beskytte. Ei jeg føler elsker meg og lyster etter meg. Selv om jeg har fått høre av samtlige jenter jeg har vært sammen med, at de aldri har møtt noen med så stor sex-appetitt som meg, så er det rett og slett ikke verdens undergang om jeg ikke får meg. Men å ha noen å våkne opp sammen med, det er viktig for meg. ← Jepp - sex er VIRKELIG deilig Jeg er og enig med deg at egentlig savner man ikke kun sex - men nærheten rundt det. Det var jo og det jeg mente når jeg skrev at jeg savnet at en mann bare MÅTTE ha meg og følelsen var gjensidig. Og da mener jeg at han vil ha MEG, ikke bare få tømt seg ett eller annet sted. Dette opplever man jo helst i et forhold, eller noe som kan ligne på det - som f.eks om man er "pulekompiser". Har til gode å treffe en mann som har for stor sex-appetitt, heldige eksene dine Det er liksom ikke såå lov det, at jenter faktisk vil ha like ofte som menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 24. juli 2006 #10 Del Skrevet 24. juli 2006 Enig med Gjest over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå