ceca Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Kanskje ikke rette stedet å poste dette, men dere jenter har så god greie på det meste ,så jeg spør dere ! Vi skal i 50 års lag til en i nær familie. (barna våre ser på han som en bestefar...) Han ønsker seg ingenting.. og han har alt *sukk* Han er gift, og kona er det helt umulig å få noe ideer fra. Han drikker ikke alkohol, så en god flaske fra polet går heller ikke... Noen forslag ? Ceca
Gjest gjesta Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 skal bare henge meg på jeg, pappa er 50 år i høst, og det blir like vanskelig å finne ut av. Noe til hobby kanskje? farfar fikk kajakk i 60 års gave, litt dyrt men om man spleiser mange nok. eller noe annet hobbyaktig, fiske?
Millis Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 Ga et innrammet litografi i femti års presang vi. I farger som passer stuen deres.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 pappa fikk bl.a et hjemmelaget postkassestativ (!) i sin 50-årsdag, det var kjempefint og ble en stor suksess!
~Belle~ Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 min far fikk vel fiskestang og diverse tilbehør til sin 50 års dag. Det er veldig forskjellig hva som passer å gi i gave til den enkelte. Ting og tang er vel ikke helt en gave til en mann i sin beste alder som har alt fra før, da er det vel bedre å gi noe han kan bruke. Det er ofte lurt å tenke litt på hva vedkommende interiserer seg for utenom jobb. Dersom det er et hagemenneske er jo alltid en rosebusk eller noe sånt en flott gave .
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #7 Skrevet 24. juli 2006 På 50 års dagen må jo alle folk få et rammet inn karaktur tegning av seg selv tegnet av en proff. Det er en gave man bare får en gang i livet og den er fin, synes jeg, på 50 års dagen. Fatter fikk det selv og ble strålende førnøyed. Men man må ha litt selvironi da, som faren min.
Gjest Sammy Skrevet 24. juli 2006 #8 Skrevet 24. juli 2006 Må det egentlig være en ting? Folk i den alderen er jo godt etablerte, og har som regel allerede for mange ting.. Hva med en opplevelse? Reise? Min tante og onkel fikk helikoptertur i gave, det ble stor suksess
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå