*melis* Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Åååååå, for en ensom dag! Gi meg en mann! :cry: :icon_neutral: :icon_frown:
Gjest mela Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Denne søndagen er faktisk mer kjedelig enn ensom synes jeg.
*melis* Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2006 Denne søndagen er faktisk mer kjedelig enn ensom synes jeg. ← Den er både kjedelig og ensom
BlueEyes Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Du får ta deg en søndagstur og jakte på en intetanende mann, vet du Men joda, jeg skjønner hva du sikter til...
LilleMy Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 Kunne godt ha tenkt meg en ensom søndag, jeg!!! Noen som vil låne fire barn og mann?!
*melis* Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2006 Kunne godt ha tenkt meg en ensom søndag, jeg!!! Noen som vil låne fire barn og mann?! ← Tror jeg står over barna, men ja takk til mannen
Gjest gjesta Skrevet 23. juli 2006 #7 Skrevet 23. juli 2006 Nyter min ensomme søndag jeg :-D Min siste på lenge for i dag kommer barn hjem fra ferie.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #8 Skrevet 23. juli 2006 samme her, nyter min ensomme søndag, og jeg har enda to til før ungene kommer hjem. men jeg skulle gjerne hatt en mann her da.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #9 Skrevet 23. juli 2006 Skamme dere! Pynt dere litt og gå ut en tur (eller kjør bil til nærmeste by) og titt på noe folk! På cafe, til den lokale kiosken, på stranda eller hvor nå folk møtes idag! Dere kommer til å angre når dere sitter single midt på vintern og syter over hvor det ble av sommeren!
Gjest gjesta Skrevet 23. juli 2006 #10 Skrevet 23. juli 2006 Skamme dere! Pynt dere litt og gå ut en tur (eller kjør bil til nærmeste by) og titt på noe folk! På cafe, til den lokale kiosken, på stranda eller hvor nå folk møtes idag! Dere kommer til å angre når dere sitter single midt på vintern og syter over hvor det ble av sommeren! ← Tror du at jeg har sittet hjemme i tre uker? Det har jeg definitivt ikke Trenger bare en hviledag. (Jada, så ironiflagget )
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #11 Skrevet 23. juli 2006 Jeg sitter hjemme for første gang på flere uker nå. Nå vil jeg ta det kuli og ikke orke å sminke meg og pese for en gangs skyld! I morra derimot, da må jeg tilbake til virkeligheten igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå