Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en del av mitt "bli-ny" prosjekt hadde jeg tenkt å ta en tur til en hudpleier i løpet av neste uke. Har en del kviser jeg kunne klart meg uten :tristbla:

Men siden jeg aldri har vært på et slikt sted før, så er jeg redd for at jeg kan bli sett på som et lett bytte for en overivrig selger. Er det noen som kan gi noen råd om hva slags produkter jeg ha, og hva slags produkter som kan bli prakket på meg uten at det er nødvendig for å oppnå målet?

Det er vel ikke mulig å få helt konkrete produktanbefalinger ut fra disse opplysningene, men setter pris på synspunkter og generelle råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god rensekrem. En peelingkrem. en øyenkrem og en dagkrem så er du der...

Skrevet

Sånn for å forberede lommeboka litt... Hvor mange tusenlapper snakker vi om her? Joda, det er avhengig av merket og forhandleren, men sånn cirka?

Gjest Gjest
Skrevet

Kan være greit å ha en fuktighetsmaske også :)

Skrevet

Du trenger ikke nødvendigvis bruke flerfoldige tusen. Jeg var hos hudpleier for dyprens. Hun anbefalte meg et produkt. Jeg kjøpte rensekrem, dag og nattkrem og betalte rundt 1000 kroner. Dette var i januar og produktene er fremdeles ikke brukt opp selv om jeg bruker dem så og si hver dag.

Gjest Tanita
Skrevet

hvilket merke bruker du da, Saeria?

Jeg ville regnet med en 2500 til 3000 hvis du skal ha både en hudpleietime og produkter. Kanskje mer. Kommer an på merket.

Skrevet

Rundt 800 for hudpleie timen.. Peeling, rensekrem, dagkrem og øyekrem ca 1500-1800, så jeg signerer Tanita. 1000 kroner? Hvor har du gått...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...