Gå til innhold

puppekos


|Maria|

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha mer puppekos!! *ler* Slikke, bite, klemme, stryke, kna, bite litt mer, suge forsiktig, blåse, suge litt hardere, *sukk* Nei, nå blir jeg helt borte her... hehe... icon_razz.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Finnes da vel ikke en gutt i verden som ikke liker og leke med pupper.

Hvis han da ikke er homo da seff, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg skulle gjerne ha kost med puppene dine, hehe :P

Jeg synes at puppene er noe av det peneste på kvinnekroppen, vet ikke hvorfor, det er bare noe med dem, hehe.

Ja, til mer puppekos

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allilea

X´n min var ikke særlig glad i puppene mine. DET var kjipt det. Han tok nesten aldri på dem. Det gikk faktisk så lant at jeg måtte be han kose litt med dem, men...d hjalp lite. Han j er sammen m nå elsker å ta på puppene mine...nesten litt for mye av det gode ( bare nesten ja!!)..hehe. Mistenker faktisk x´n min for å være homo. Ikke kun pga manglende puppe-oppemrksomhet, men han tok avstand fra alt som var feminint( sexy undertøy osv). jaja....glad jeg ble kvitt´n. Har aldri vært så underernært på kjærlighet og kosing før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppekos er for meg HEEEEELT nødvendig..... ellers får jeg ikke ladet batteriene mine, og blir grinete.... neida, ikke SÅ ille men.... puppekos er en nødvendighet i et forhold for min del.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg elsker å kose med puppene til eksdama mi.. Kysse dem all over.. bite forsiktig, suge, leke med tunga, klemme dem, blåse på.. isbiter.. hihi..

Mmm.. savner dama mi, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nathalie

Jeg har ALDRI klart og blitt tent av at en fyr sutter på puppene mine! Herregud, jeg synes bare det ser helt teit ut... Mannfolk er så opptatt av de puppene, men for meg så er det bare noe teit som strutter utover...

Er jeg den eneste som ikke tenner på at noen koser med puppene mine eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nathalie: Ja, antakeligvis.  :ler:

Pøh! Det der er vel individuelt - både om en mann liker å kose med dem, og om en kvinne liker at de blir kost med. Det varierer også om de er ømme eller ikke - og etter dagsform, sånn som annen sex - noen liker det ene - andre liker det andre - noen dager er det godt med sitrondrops, andre dager vil man sitte på pøbben og ølle...

Vi er alle forskjellige :ler: det kan vel ikke være så vanskelig å fatte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Selvfølgelig skjønner jeg det, Tusenfryd, det var ikke ment så veeeldig seriøst. Jeg har aldri opplevd at en gutt IKKE liker puppene mine (selv om de egentlig ikke kan kalles pupper - veeeeldig små :wink: ), men det finnes sikkert noen som ikke tenner så veldig på og ta på dem. Det er absolutt ikke vanskelig å fatte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, Ice_White - det var vel like mye som et generelt hjertesukk over at det er mange som bestemmer seg for hva som er bra for dem, og da skal alle andre like det samme. Og over alle de som spør hva som er "normalt".

Vi er heldigvis forskjellige :P og det må vi også anerkjenne. Vi har jammen meg nok av ting å leve opp til i våre usle, små liv, at vi ikke skal være så opptatt av hva andre synes er godt, kontra det vi selv synes.

Men dette begynte med en som ville ha mer, og det synes jeg er herlig - var ikke meningen å spore av :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nathalie

Jeg tok ikke det seriøst, så det er ingen som trenger å gå i forsvarsposisjon for min skyld. :D

Om jeg ikke tenner så vledig på at noen koser med puppene mine hadde vel i utgangspunktet ikke noe med diskusjonen å gjøre heller... unnskyld... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...