Gå til innhold

oralsex og klining

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Jo det skjønner jeg jo. Men jeg klarer ikke forstå at det skal være så ekkelt å kysse etter oralsex, det er jo bare deg uansett. Men men, som sagt det samme kan det være.

Ville du likt at noen puttet noe du ikke likte smaken på inn i kjeften på deg mens du hadde sex, sånn at du nesten brakk deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest fluesmekker
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med det, har ikke tenkt over det egentlig. Selvfølgelig skal man kysse hverandre, tenker jeg.

Ville du likt at noen puttet noe du ikke likte smaken på inn i kjeften på deg mens du hadde sex, sånn at du nesten brakk deg?

Hvis typen har drukket eller spist ting jeg ikke tåler smaken av, er det alikvel greit for meg at han kysser meg :)

Gjest Gjest
Skrevet
Fluesmekker svarte for meg.

Dårlig fantasi? Så mens du har sex så kan du fores med ting du ellers ikke liker? Og du kan suge typen selv om han ikke har dusjet på en uke? Mister du smakssansen når du har sex? Jeg blir derimot veldig følsom, alle sansene mine er i høygir og jeg ville heller ikke likt om typen min smakte en blanding av whiskey og rakørret når vi kysset. Da hadde jeg bedt ham om å pusse tenna.

Gjest fluesmekker
Skrevet
Så mens du har sex så kan du fores med ting du ellers ikke liker? Og du kan suge typen selv om han ikke har dusjet på en uke? Mister du smakssansen når du har sex? Jeg blir derimot veldig følsom, alle sansene mine er i høygir og jeg ville heller ikke likt om typen min smakte en blanding av whiskey og rakørret når vi kysset. Da hadde jeg bedt ham om å pusse tenna.

Tja, man kan jo si at vi er så beruset av lidenskap og kjærlighet til hverandre at vi ikke bryr oss som sånne uviktige ting ;)

Skrevet
Dårlig fantasi? Så mens du har sex så kan du fores med ting du ellers ikke liker? Og du kan suge typen selv om han ikke har dusjet på en uke? Mister du smakssansen når du har sex? Jeg blir derimot veldig følsom, alle sansene mine er i høygir og jeg ville heller ikke likt om typen min smakte en blanding av whiskey og rakørret når vi kysset. Da hadde jeg bedt ham om å pusse tenna.

Vel, nå er jeg alltid nybadet da jeg har sex, men skjønner at andre ikke har samme standar. Av den grunn har jeg heller aldri smakt noe spesielt da jeg har kysset samboeren min etter at han har gitt meg oralsex.

Eller man kan si det kort og greit: Towelie svarte for meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Så det er ikke akseptert å ikke like fittesmak? Nei vel.

Skrevet
Så det er ikke akseptert å ikke like fittesmak? Nei vel.

Er vel ingen som ikke har sagt det, jeg har jo skrevet flere ganger at det kan være det samme. Skal da ikke fortelle deg hva du skal og ikke skal gjøre i senga, det er ikke mitt problem for jeg kommer aldri til å ha sex med deg uansett.

Gjest Gjest
Skrevet
Er vel ingen som ikke har sagt det, jeg har jo skrevet flere ganger at det kan være det samme. Skal da ikke fortelle deg hva du skal og ikke skal gjøre i senga, det er ikke mitt problem for jeg kommer aldri til å ha sex med deg uansett.

Du har sag Det skjønner jeg ikke og Hvorfor det og så Det kan være det samme. Passiv-aggressiv, kalles det. Hvorfor svarte du på inneleggene mine hvis du ikke brydde deg?

Skrevet
Du har sag Det skjønner jeg ikke og Hvorfor det og så Det kan være det samme. Passiv-aggressiv, kalles det. Hvorfor svarte du på inneleggene mine hvis du ikke brydde deg?

Fordi du jeg lurte på hvorfor det var så krise å kysse etter oralsex. Du forklarte meg hvorfor du ikke likte det, jeg sa jeg ikke forsto deg, men at det kan være det samme fordi det ikke er min sak. Da du forsetter å sitere meg, svarer jeg jo selvfølgelig. Men nå ser jeg ikke poenget med å dra denne avsporingen lenger. Ha en fin søndag.

Skrevet
Jeg syns det smaker godt av kjønn så hvorfor ikke jeg drømte jeg var i japan i natt

Når jeg ser de to setningene sammen tenker jeg, "bukkake?"

Da får du ihvertfall plenty smak av kjønn! :plystre:

Gjest gjest1
Skrevet

jeg fikk et instant flashback, det måtte skrives ned, ellers glemmer jeg det! :O

Skrevet

er det noen som husker den sex og singelliv episoden med miranda som får panic?! :ler:

Skrevet

Hva er problemet? Hvis jeg ikke godtar å kjenne smaken av mitt eget kjønn kan jeg vel heller ikke forvente at han gjør det. Husker første gangen jeg klinte med ham etter å ha gitt ham en skikkelig blowjob og ikke svelget det ned. :ler:

Skrevet (endret)
Hva er problemet? Hvis jeg ikke godtar å kjenne smaken av mitt eget kjønn kan jeg vel heller ikke forvente at han gjør det. Husker første gangen jeg klinte med ham etter å ha gitt ham en skikkelig blowjob og ikke svelget det ned.  :ler:

Det blir noe annet igjen, da du med viten og vilje beholder det i munnen, og det kan lett oppfattes som hevn. Mer enn nok av smaken forblir i munnen selv om du spytter/svelger. Men jeg har svelget egen ladning før, jeg. Smaksmessig er det ikke noe å grine for.

Endret av K.A.
Gjest LilSweetie
Skrevet

Vil kline etter det, ja!

Ville synes det hadde vært veldig turnoff hvis han ikke ville det (uansett hvem som hadde gitt oralsex). Hadde virket prippent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...