Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #21 Skrevet 23. juli 2006 Jo det skjønner jeg jo. Men jeg klarer ikke forstå at det skal være så ekkelt å kysse etter oralsex, det er jo bare deg uansett. Men men, som sagt det samme kan det være. ← Ville du likt at noen puttet noe du ikke likte smaken på inn i kjeften på deg mens du hadde sex, sånn at du nesten brakk deg?
Gjest fluesmekker Skrevet 23. juli 2006 #22 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har ikke noe problem med det, har ikke tenkt over det egentlig. Selvfølgelig skal man kysse hverandre, tenker jeg. Ville du likt at noen puttet noe du ikke likte smaken på inn i kjeften på deg mens du hadde sex, sånn at du nesten brakk deg? Hvis typen har drukket eller spist ting jeg ikke tåler smaken av, er det alikvel greit for meg at han kysser meg
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #24 Skrevet 23. juli 2006 Fluesmekker svarte for meg. ← Dårlig fantasi? Så mens du har sex så kan du fores med ting du ellers ikke liker? Og du kan suge typen selv om han ikke har dusjet på en uke? Mister du smakssansen når du har sex? Jeg blir derimot veldig følsom, alle sansene mine er i høygir og jeg ville heller ikke likt om typen min smakte en blanding av whiskey og rakørret når vi kysset. Da hadde jeg bedt ham om å pusse tenna.
Gjest fluesmekker Skrevet 23. juli 2006 #26 Skrevet 23. juli 2006 Så mens du har sex så kan du fores med ting du ellers ikke liker? Og du kan suge typen selv om han ikke har dusjet på en uke? Mister du smakssansen når du har sex? Jeg blir derimot veldig følsom, alle sansene mine er i høygir og jeg ville heller ikke likt om typen min smakte en blanding av whiskey og rakørret når vi kysset. Da hadde jeg bedt ham om å pusse tenna. Tja, man kan jo si at vi er så beruset av lidenskap og kjærlighet til hverandre at vi ikke bryr oss som sånne uviktige ting
Gjest 2324 Skrevet 23. juli 2006 #27 Skrevet 23. juli 2006 Dårlig fantasi? Så mens du har sex så kan du fores med ting du ellers ikke liker? Og du kan suge typen selv om han ikke har dusjet på en uke? Mister du smakssansen når du har sex? Jeg blir derimot veldig følsom, alle sansene mine er i høygir og jeg ville heller ikke likt om typen min smakte en blanding av whiskey og rakørret når vi kysset. Da hadde jeg bedt ham om å pusse tenna. ← Vel, nå er jeg alltid nybadet da jeg har sex, men skjønner at andre ikke har samme standar. Av den grunn har jeg heller aldri smakt noe spesielt da jeg har kysset samboeren min etter at han har gitt meg oralsex. Eller man kan si det kort og greit: Towelie svarte for meg.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #28 Skrevet 23. juli 2006 Så det er ikke akseptert å ikke like fittesmak? Nei vel.
Gjest 2324 Skrevet 23. juli 2006 #29 Skrevet 23. juli 2006 Så det er ikke akseptert å ikke like fittesmak? Nei vel. ← Er vel ingen som ikke har sagt det, jeg har jo skrevet flere ganger at det kan være det samme. Skal da ikke fortelle deg hva du skal og ikke skal gjøre i senga, det er ikke mitt problem for jeg kommer aldri til å ha sex med deg uansett.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #30 Skrevet 23. juli 2006 Er vel ingen som ikke har sagt det, jeg har jo skrevet flere ganger at det kan være det samme. Skal da ikke fortelle deg hva du skal og ikke skal gjøre i senga, det er ikke mitt problem for jeg kommer aldri til å ha sex med deg uansett. ← Du har sag Det skjønner jeg ikke og Hvorfor det og så Det kan være det samme. Passiv-aggressiv, kalles det. Hvorfor svarte du på inneleggene mine hvis du ikke brydde deg?
Gjest 2324 Skrevet 23. juli 2006 #31 Skrevet 23. juli 2006 Du har sag Det skjønner jeg ikke og Hvorfor det og så Det kan være det samme. Passiv-aggressiv, kalles det. Hvorfor svarte du på inneleggene mine hvis du ikke brydde deg? ← Fordi du jeg lurte på hvorfor det var så krise å kysse etter oralsex. Du forklarte meg hvorfor du ikke likte det, jeg sa jeg ikke forsto deg, men at det kan være det samme fordi det ikke er min sak. Da du forsetter å sitere meg, svarer jeg jo selvfølgelig. Men nå ser jeg ikke poenget med å dra denne avsporingen lenger. Ha en fin søndag.
K.A. Skrevet 23. juli 2006 #32 Skrevet 23. juli 2006 Jeg syns det smaker godt av kjønn så hvorfor ikke jeg drømte jeg var i japan i natt ← Når jeg ser de to setningene sammen tenker jeg, "bukkake?" Da får du ihvertfall plenty smak av kjønn!
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #33 Skrevet 23. juli 2006 jeg fikk et instant flashback, det måtte skrives ned, ellers glemmer jeg det! :O
Gjest taia Skrevet 24. juli 2006 #34 Skrevet 24. juli 2006 er det noen som husker den sex og singelliv episoden med miranda som får panic?!
Snefrid Frost Skrevet 24. juli 2006 #35 Skrevet 24. juli 2006 Hva er problemet? Hvis jeg ikke godtar å kjenne smaken av mitt eget kjønn kan jeg vel heller ikke forvente at han gjør det. Husker første gangen jeg klinte med ham etter å ha gitt ham en skikkelig blowjob og ikke svelget det ned.
K.A. Skrevet 24. juli 2006 #36 Skrevet 24. juli 2006 (endret) Hva er problemet? Hvis jeg ikke godtar å kjenne smaken av mitt eget kjønn kan jeg vel heller ikke forvente at han gjør det. Husker første gangen jeg klinte med ham etter å ha gitt ham en skikkelig blowjob og ikke svelget det ned. ← Det blir noe annet igjen, da du med viten og vilje beholder det i munnen, og det kan lett oppfattes som hevn. Mer enn nok av smaken forblir i munnen selv om du spytter/svelger. Men jeg har svelget egen ladning før, jeg. Smaksmessig er det ikke noe å grine for. Endret 24. juli 2006 av K.A.
Gjest LilSweetie Skrevet 24. juli 2006 #38 Skrevet 24. juli 2006 Vil kline etter det, ja! Ville synes det hadde vært veldig turnoff hvis han ikke ville det (uansett hvem som hadde gitt oralsex). Hadde virket prippent
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå