Gå til innhold

oralsex og klining

Fremhevede innlegg

Skrevet

her om dagen hadde jeg sex med en fyr. noe jeg reagerte på var da han ville kline etter å ha vært der nede.

bryr dere dere om hvor tungen har vært for å si det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kliner selvfølgelig etter oralsex. Skjønner ikke problemet med det.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå liker jeg IKKE oralsex i det hele tatt, men de gangene jeg er med på det, synes jeg det er pyton å kline etterpå...Mulig jeg er rar, men....

Skrevet

Klining etter oralsex er for meg fullstendig uproblematisk, uansett hvem det er som har vært nede og forsynt seg.

Skrevet

har ingen problemer med å kline med ham etter at han har gitt meg oralsex, kliner også etter at jeg har gitt ham oralsex.

Skrevet

Liker det ikke.

Skrevet

Her klines det etter oralsex. Som oftest bruker vi oralsex som en del av forspillet, og sexen hadde, for min del, blitt veldig kjedelig hvis ikke jeg fikk kysse litt mens vi holdt på...

Skrevet

kliner selvfølgelig etter oralsex. Hadde en dame synes at det var ekkelt ville jeg synes det var rart, det er jo tross alt hennes egen sekret. Har også klina med damer etter at de har latt meg komme i munnen.

Gjest gjesta
Skrevet
Her klines det etter oralsex. Som oftest bruker vi oralsex som en del av forspillet, og sexen hadde, for min del, blitt veldig kjedelig hvis ikke jeg fikk kysse litt mens vi holdt på...

:Nikke:

Ville ikke ha likt det dersom jeg hele tiden skulle passe på hva jeg gjorde. Da ville jeg ikke kunne nyte fordi jeg måtte tenke.

Gjest Gjest
Skrevet
kliner selvfølgelig etter oralsex. Hadde en dame synes at det var ekkelt ville jeg synes det var rart, det er jo tross alt hennes egen sekret.

Det er urin og svette også, uten at jeg har noe ønske om i ha det i munnen. Dårlig argument.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er urin og svette også, uten at jeg har noe ønske om i ha det i munnen. Dårlig argument.

For ikke å snakke om buser og snørr, hadde du likt at dama di hade hatt det i munnen?

Skrevet (endret)

Jaha, men det er helt greit at mannen ligger mellom beina dine og slikker det i seg??? Skjønner ikke slike argumenter.

Endret av Naria
Skrevet

Men det er greit at partneren har det i munnen?

Hvis jeg hadde opplevd det som så ekkelt, så hadde jeg ikke latt partneren utføre oralsexen heller.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å kline etter oralsex, eneste er at jeg tørker han litt rundt munnen først! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Jaha, men det er helt greit at mannen ligger mellom beina dine og slikker det i seg??? Skjønner ikke slike argumenter.

Ja, han synes det smaker godt og liker det, men det vil vel ikek si at jeg må like å få det i munnen! Alle liker ikke fårikål heller, vet du.

Skrevet
Ja, han synes det smaker godt og liker det, men det vil vel ikek si at jeg må like å få det i munnen! Alle liker ikke fårikål heller, vet du.

Skjønner det ikke, men det kan være det samme. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Skjønner det ikke, men det kan være det samme.  :)

Hva er det du ikke skjønner? At folk har forskjellig smak og ikke liker de sammen tingene? Vel, sånn er det, så da lærte du noe nytt i dag! :ler:

Skrevet
Hva er det du ikke skjønner? At folk har forskjellig smak og ikke liker de sammen tingene? Vel, sånn er det, så da lærte du noe nytt i dag! :ler:

Jo det skjønner jeg jo. Men jeg klarer ikke forstå at det skal være så ekkelt å kysse etter oralsex, det er jo bare deg uansett. Men men, som sagt det samme kan det være.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg syns det smaker godt av kjønn så hvorfor ikke jeg drømte jeg var i japan i natt

Gjest Gjest
Skrevet
Jo det skjønner jeg jo. Men jeg klarer ikke forstå at det skal være så ekkelt å kysse etter oralsex, det er jo bare deg uansett. Men men, som sagt det samme kan det være.

Fordi jeg ikke liker smaken!!!!! Hallo!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...