kitekatt Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 (endret) selv nå på sommeren? Jeg bruker litt i t-sonen bare og i kinnene. Spurte en venninne og hun kunne ikke se at det ble noen skille. Det er i t-sonen og kinnene jeg trenger det egentlig...ikke i resten av ansiktet. Ikke hvis jeg bare er hjemme, eller hadde hatt ferie. Sminker meg når jeg skal på jobb eller treffe "folk" Må se presentabel ut i jobben. dessuten er det kjølig på jobb, gått i langbukser hele sommeren, og ikke har jeg noe ferie. Sklulle jeg vært ute eller om det var varmt på kontoret, hadde jeg droppet det Bruker foundation fra Pureluxe. Den er kjempegod og dekker godt store porer og fargeforskjeller/ urenheter uten å se unaturlig ut Jeg synes egentlig den fungerer som en perfekt concealer Merker ikke at jeg har den på og får ikke urenheter. Før dette brukte jeg aldri noe på huden, men det var så deilig å oppdage at jeg kunne det uten noe pes rundt det. Hva med solpudder da? Har kjøpt et, men bruker det sjelden...det merker jeg bedre at jeg har på meg. Endret 24. juli 2006 av kitekatt
miow Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 njæææi itj vær dag sjø. Hvis jeg ikke skal ut i sola, bare. Og den er jo ikke så ofte her. Skal jeg på stranda tar jeg på solkrem isteden!
Gjest Malina Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Nei, bruker ikke foundation nå om sommeren...bruker det ikke hver dag resten av året heller. Hvis jeg er veldig blank i t-sonen tar jeg bare på litt mattende serum fra Clinique som hjelper umiddelbart! Hva er Pureluxe? Endret 22. juli 2006 av Malina
Gjest Gjesta Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Nei, jeg har til gode å prøve en foundation som ikke synes på huden, og jeg har prøvd alt fra billig til grisedyrt. Mye bedre uten.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #6 Skrevet 23. juli 2006 Bruker bare den fargete dagkremen fra dermalogica nå.. Orker ikke å stresse med noe dekking av porer på nesen
Gjest Skya Skrevet 23. juli 2006 #7 Skrevet 23. juli 2006 Nei, bruker den ikke hver dag nå på sommeren. Kun hvis jeg skal på noe spesielt, ikke om jeg bare er hjemme eller på stranda.
Saeria Skrevet 23. juli 2006 #8 Skrevet 23. juli 2006 Jeg bruker BEs mineralfoundation hver dag jeg. Den synes ikke og jeg ser derfor ikke sminket ut, men den dekker det jeg vil dekke.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #9 Skrevet 23. juli 2006 jeg bruker også BEs mineralfoundation hver dag, føler meg mer fresh da. men ikke når trynet skal grilles da. da er det kun solkrem.
Ciara Skrevet 23. juli 2006 #10 Skrevet 23. juli 2006 Jeg bruker egentlig foundation sjeldnest mulig. Stort sett bare om høsten/vinteren på dager hvor jeg føler at huden ser ujevn ut. Så ofte som mulig lar jeg huden være i fred for sminke. Og nå om sommeren synes jeg det bare er upraktisk, men det hender jeg bruker foundation med litt skimmer hvis jeg skal på fest.
Gjest Kanelia Skrevet 23. juli 2006 #11 Skrevet 23. juli 2006 Jeg også bruker B.E. mineral foundation, sånn ca hver dag hele året. Den har SPF 15 også, noe jeg synes er en fordel. Bruker Guerlain solpudder over. Er kjempefornøyd med det solpudderet :-)
Arkana Skrevet 23. juli 2006 #12 Skrevet 23. juli 2006 Jeg bruker aldri foundation, hverken sommer eller vinter, det har jeg ikke bruk for. Bruker en lett ansiktskrem.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #13 Skrevet 23. juli 2006 Bruker sjelden foundation på sommeren, kun litt til festbruk. Må ha litt concealer under øynene og da er YSL Touche Eclat god å ha.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #14 Skrevet 23. juli 2006 Har ren hud, og bruker det stort sett aldri. Kanskje noen få ganger i året.
Gjest Lanyah Skrevet 23. juli 2006 #15 Skrevet 23. juli 2006 Jeg bruker ikke det, føler jeg må bruke minst mulig viss jeg skal prøve å få ren hud (ha vekk kvisene mine). Har bare pudder. Jeg hadde den dyre fra Dermalogica, den var jeg strålende fornøyd med!, den brukte jeg av og til..., men så ble den stjelt...! Ellers foretrekker jeg å bruke det om vinteren, føler om sommeren så blir huden min så blank, fordi alt smelter...! Varme åpner porene..., så når jeg tenker på at sminken legger seg ned i porene..., så er vel det grunnen til at jeg bruker minimalt med foundation.
Gjest 2324 Skrevet 23. juli 2006 #16 Skrevet 23. juli 2006 Normalt bruker jeg det ikke om sommeren, men denne sommeren har jeg nesten ikke fått sol på kroppen og da føler jeg at jeg må. Bruker en lett en som ikke ser sminket ut.
Gjest Tanita Skrevet 23. juli 2006 #17 Skrevet 23. juli 2006 Jeg bruker foundation og solpudder hver dag. Enkelte dager kun solpudder.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #18 Skrevet 23. juli 2006 Jeg bruker også Pureluxe hver dag. Syns den holder huden matt og pen lenger nå i varmen, gir ikke kviser og ser helt naturlig ut. Hvis jeg bare skal på stranda så dropper jeg den og bruker bare solkrem. Pureluxe
barkebille Skrevet 24. juli 2006 #19 Skrevet 24. juli 2006 Jeg bruker alltid noe i ansiktet om jeg skal utendørs. Som oftest farget dagkrem med mattende pudder over når jeg skal på jobb, ellers går det i I.d b.e.
kitekatt Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #20 Skrevet 26. juli 2006 Jeg bruker BEs mineralfoundation hver dag jeg. Den synes ikke og jeg ser derfor ikke sminket ut, men den dekker det jeg vil dekke. ← Hva er BE?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå