Gå til innhold

Filming

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Skal noen filme bryllupet for dere?

Hvor mange taper kjøper dere inn for kvelden? Vi tenker å kjøpe 10 60 min kasetter.. det burde være rikelig eller? Vil ha film fra kirke, middag og festen.

Og hva med batteri til kamera.. kjøper dere ekstra batteri? Eller satser dere på å bruke strøm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange kamereaer tenker dere å ha? Dersom dere bare skal ha ett kamera, er ti timer med film MER enn nok.. Det er veldig slitsomt å flme lenge av gangen, fordi man ikke får ordentlig med seg hva som skjer rundt en, så hvis det bare er en person som skal filme, kommer han/hun neppe til å filme konstant.

Det er vel også begrenset hvor spennenede det er å ha hvert eneste minutt av dagen på tape...

Batterikapasiteten varierer fra kamera til kamera og bør testes ut på forhånd. Vårt kamera varer ca 1,5 timer før det må lades. Kanskje holder det å lade det litt mellom kirken og middagen, og litt på nytt igjen etter middagen, før ting kommer ordenlitg i gang..

Gjest Gjest
Skrevet

10 filmer er MER enn nok du.

Hadde ikke satsa på strøm nei. Kjøp iallefall 1 ekstra batteri, også går det ann å ade i pauser - som når dere er hos fotograf, like etter midda etc

Skrevet

hvis jeg skulle filmet, ville jeg regnet 2-3 kassetter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...