Mona32 Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Jeg har ADSL og IP-telefon fra Ventelo Bluecom, og har hatt det siden begynnelsen på februar. Nå har jeg fått regning (halvt år etterpå) på nesten 5000 kroner. For å få denne regningen har jeg kontaktet dem flere ganger. Problemet som nå har oppstått er at jeg mener at samlet sum ikke er korrekt. Bl.a er jeg blitt belastet for montør på 999 kroner, noe som jeg krysset ut at jeg ikke trengte. Må jeg betale for det de foretar seg i koblingsboksene rundt omkring? I tillegg må jeg betale 299 for ADSL, 99 for IP-telefon og 79 for nettleie... hver måned. Saken er at jeg, i forbindelse med opprettingen av abonnementet, spurte konsulentene gjentatte ganger om hva mine reelle utgifter kom til å være, og da ble ALDRI montøren nevnt! I tillegg spurte jeg dem om nettleia, og fikk da beskjed om at den var inkludert i ADSL- eller IP-prisen (husker ikke helt nå). Så nå sitter jeg igjen og føler meg snytt og feilinformert... I mine henvendelser til dem har jeg også gjort dem oppmerksom på at jeg skulle ha 1 mnd gratis surfing pga verving, men dette svarer de ikke på engang... Akkurat nå er saken der at jeg har gjort dem oppmerksom på at jeg ikke kom til å betale fakturaen før vi var kommet til enighet, og at de måtte gji beskjed til fakturaavdelingen. Dette kan jeg vel gjøre: når det er en tvist skal vel purring/inkasso stoppes??? Er det noen som har opplevd det samme som meg, eventuelt forslag på hva jeg skal gjøre?
Nordlandspia Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå