Gjest Gjest_mimmi_* Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Har i flere år brukt Isabora sin mascara for linsebrukere. Men har lyst på slike mascara hvor man får ekstra volum og ekstra lengde på vippene. (jada ...påvirket av reklamen!!) Kan jeg bruke dette eller vi de ekstra "fibrene" som forlenge vippene løsne og komme inn på linsene? Noen linsebrukere med erfaring?
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Jeg har alltid gitt F i dette med at linsebrukere må ha egen mascara, så jeg bruker all verdens normale mascaraer - og det går helt flott.
Arkana Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Jeg bruker YSL Faux Cils, som er en fantastisk volummascara. Har ingen problemer med å bruke den selv om jeg bruker linser, men jeg har aldri hatt problemer med andre mascaraer heller.
Gjest Gjesta Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 Linsebruker gjennom en del år her. Har de spesielle mascaraer for oss, altså? Nytt for meg. Bruker det jeg vil, har aldri vært noe problem.
Gjest itla Skrevet 22. juli 2006 #5 Skrevet 22. juli 2006 Enig med de andre her - har aldri tatt noe spesielt hensyn til linsene når jeg har valgt mascara (eller annen øyesminke, for den saks skyld), selv om jeg vet at det finnes spesialsminke for det. Har aldri hatt noen problemer av den grunn. Jeg bruker stort sett Diorshow mascara.
Millis Skrevet 23. juli 2006 #6 Skrevet 23. juli 2006 Har brukt linser i 14 år og aldri brukt spesialsminke. Bare en gimmick spør du meg.
Tusseline Skrevet 23. juli 2006 #7 Skrevet 23. juli 2006 Jeg bruker linser, men tar ikke hensyn til det ved valg av sminke. Tåler tydeligvis alt. Sålenge du gjør det, er det liten vits i å lete etter noe som er spesielt tilpasset linsebrukere.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #8 Skrevet 23. juli 2006 Det eneste jeg bevisst styrer unna er Lancome Defincils - som jeg forresten fikk anbefalt på parfymeri fordi den skulle være så bra for linsebrukere. Den ryr som bare pokker på meg.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #9 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har brukt linser i snart tre år og bruker Lancôme Hypnose, ikke-vannfast. Går strålende, det.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #10 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har ikke fått med meg at det finnes egen linsesminke etter 10 år med linser... Bruker selv Guerlain primer med Kanebo maskara over.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #11 Skrevet 23. juli 2006 Jeg bruker linser og jeg bruker vanlig maskara (Helena Rubenstein, Lash Queen)
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #12 Skrevet 23. juli 2006 Bruker linser av og til, syns ikke det har stort å si hva slags sminke jeg bruker. Sverger selv til DiorShow mascara
Gjest gjesta Skrevet 24. juli 2006 #13 Skrevet 24. juli 2006 Det eneste jeg bevisst styrer unna er Lancome Defincils - som jeg forresten fikk anbefalt på parfymeri fordi den skulle være så bra for linsebrukere. Den ryr som bare pokker på meg. ← Jeg har ingen problemer med den. Fine mascaraen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå