Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mimmi_*
Skrevet

Har i flere år brukt Isabora sin mascara for linsebrukere. Men har lyst på slike mascara hvor man får ekstra volum og ekstra lengde på vippene. (jada ...påvirket av reklamen!!) Kan jeg bruke dette eller vi de ekstra "fibrene" som forlenge vippene løsne og komme inn på linsene? Noen linsebrukere med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har alltid gitt F i dette med at linsebrukere må ha egen mascara, så jeg bruker all verdens normale mascaraer - og det går helt flott.

Skrevet

Jeg bruker YSL Faux Cils, som er en fantastisk volummascara. Har ingen problemer med å bruke den selv om jeg bruker linser, men jeg har aldri hatt problemer med andre mascaraer heller.

Gjest Gjesta
Skrevet

Linsebruker gjennom en del år her. Har de spesielle mascaraer for oss, altså? Nytt for meg. Bruker det jeg vil, har aldri vært noe problem.

Skrevet

Enig med de andre her - har aldri tatt noe spesielt hensyn til linsene når jeg har valgt mascara (eller annen øyesminke, for den saks skyld), selv om jeg vet at det finnes spesialsminke for det. Har aldri hatt noen problemer av den grunn. Jeg bruker stort sett Diorshow mascara.

Skrevet

Har brukt linser i 14 år og aldri brukt spesialsminke. Bare en gimmick spør du meg.

Skrevet

Jeg bruker linser, men tar ikke hensyn til det ved valg av sminke. Tåler tydeligvis alt. Sålenge du gjør det, er det liten vits i å lete etter noe som er spesielt tilpasset linsebrukere.

Gjest Gjest
Skrevet

Det eneste jeg bevisst styrer unna er Lancome Defincils - som jeg forresten fikk anbefalt på parfymeri fordi den skulle være så bra for linsebrukere. Den ryr som bare pokker på meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har brukt linser i snart tre år og bruker Lancôme Hypnose, ikke-vannfast.

Går strålende, det. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg at det finnes egen linsesminke etter 10 år med linser... Bruker selv Guerlain primer med Kanebo maskara over.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker linser og jeg bruker vanlig maskara (Helena Rubenstein, Lash Queen)

Gjest gjest1
Skrevet

Bruker linser av og til, syns ikke det har stort å si hva slags sminke jeg bruker.

Sverger selv til DiorShow mascara

Gjest gjesta
Skrevet
Det eneste jeg bevisst styrer unna er Lancome Defincils - som jeg forresten fikk anbefalt på parfymeri fordi den skulle være så bra for linsebrukere. Den ryr som bare pokker på meg.

Jeg har ingen problemer med den. Fine mascaraen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...